Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 September 2013

Kenapa UMNO Bukan Lagi Parti Melayu?

Bhai/DeeDee sekalian...

Kenapa UMNO bukan lagi parti Melayu ..... India ader, Cina ader, Sikh ader, Iban ader, Orang Asal ader, Dayak ader, Batak ader, Sulu ader, Pinoy ader, Bangla ader, Siam ader, Myanmar ader, Indon ader.... macam-macam lagi ader.... Hahahaha....

Tak tau la plak Negro (Nigger) atau Mongolia pon ader gak jadi ahli UMNO..... hahaha

Dan pasai aper ramai orang Melayu keluar dari UMNO.... hahahaha


Hahahaha.... I rest my case my lord..... Hahahaha

Hahaha...

Ader paham ka???

3 comments:

  1. lor...DAP bkn parti melayu pun apa jadi masaalahnya. KJ pun satu. UMNO yg teriak satu malaya ngaku parti melayu pun, pemimpin dia byk mamak...hahaha...KJ ni pun masih di pertikaikan 'kemelayuan' dia, lgi mau bising ka? lu kincin pun lari...hahaha

    ReplyDelete
  2. omno pilihan penjajah britis duk merapu tak habis habis

    ReplyDelete
  3. Dah memang DAp bukan parti melayu hahaha.. gila ke apa KJ ni

    parti melayu ni cuma UMNO aje..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja