Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 September 2013

Gua Gelak Jer

Bhai/DeeDee sekalian...

Sebenarnya banyak benda yang gua nak tulis... Masa pon ader gak.. Cuma sajer jer gua malas nak tulis... Hahaha ... Aper-aper pon gua cuma sekadar gelak jer la... Hahaha

Drama dalam puak ulama PAS tue gua pon malas nak tulis... Hahaha... Gua sekadar gelak jer... Sebab pada gua... Benda tue gua dah lama ulas dan tibai... Jadi skarang nih gua tunggu nak tengok jer.. I've said so... Hahaha

Citer pasai pentadbiran Najib Razak dan kerja PEMANDU pon gua malas nak komen dan tulis... Gua sekadar nak gelak jer... Hahaha... Ini termasuk gak ulasan dan tembakan dari para blogger belaan Mahathir Mohamed yang pada gua sekadar anjing yang baru lepas diberi makan jer... Jadi terpaksa la menyalak bagi pihak tuannya yang bagi makan...

Aper pon... Kiter tengok sejauh mana puak-puak nih nak bertelagah dan menegakkan benang basah nih...

Tentang Ops Cantas nih... Memang okeh.. Dan yang pasti geng-geng bangang nih dah tak gunakan jalan-jalan utama dengan berkenderaan peribadi... Malah gua dapat maklumat.. Diorang nih bolos guna pengangkutan awam la plak... Hahaha ....

By the way... Setakat cantas kuli batak aper ker jadahnyer... Walhalnyer kapla-kapla bos besar kongsi gelap bertaraf VVIP boleh plak keluar masuk lepak kat IPD dan IPK .. Malah boleh plak dinner dan lunch skali ngan kepimpinan tertinggi PDRM... Dan boleh gak keluar masuk lepak kat Bangunan Parlimen... Hahaha...

Kapla besar nih mana ader pakai tatoo.. Tapi ramai orang tau saper diorang nih... Malah ader pegawai kecik dalam Cawangan Khas dok bagitau siapa diorang nih kepada bos besar PDRM pon kena tengking jangan sibuk... Hahaha... Terbaek...

Sampai biler aaa...

Lagi satu.. Citer bab Geng 13 di Kuala Kangsar tue... Satu jer gua nak citer... Aper la lu nak harapkan ngan hakim di Malaysia nih... Majoriti diorang takder telor kalu kena isu bab berkaitan DEWA nih... Diorang mesti akan bekap DEWA la... Hahaha... Jadi aper la nak harap...

Kalu Geng 13 bolos tak kena tindakan tue... Malu aaa si DEWA nanti... Mana mau letak muka...

So sempena Hari Malaysia... Gua nak kasitau lu orang sumer... Bahawa pengkhianat negara semasa era penjajahan aderlah terdiri dari kalangan para DEWA...  Rakyat lari masuk dalam hutan dan lawan penjajah... DEWA plak bersekongkol dengan penjajah... DEWA plak boleh berguling santai lepak samee ngan penjajah... Cilakak...

Tambahan: Citer tentang satu masa nanti minyak mentah akan kering tue lagi buat gua tak tahan nak gelak... hahahaha.... bukan aper... Hahaha... rupanyer banyak gak dinasaur dulu kat Malaysia nih aaa... pastue tenggelam sedalam hampir 1 kilometer plak tue didalam perut bumi... Hahaha.... lawak siot...  konon tue semua la jadi hidrokarbon... jadi minyak mentah.....  Hahaha

P/S: Pengetahuan tentang Industri Minyak dan Gas masih lagi dalam tangan gua la.... tak rugi gua dilatih dalam industri nih sekian lama... hahaha (satu lagi pekerjaan hakiki gua)

4 comments:

  1. Ontah la bhai kalau tengok album2 mahadewa ni memang kamcheng dengan penjajah.. bahkan kawin dengan penjajah pon ada.. Apa nak diherankan.. Rakyat jelata yang kena siat-siat.. Sejarah pon mereka dah tulis balik..

    Nak tahu cerita betul kena geledah library of congress atau london kot.. banyak cerita2 artifek2 kita surat2 dah dibawa ke sana..

    ReplyDelete
  2. terbaik tn CPT ;) ABUjangan lupa ;)

    ReplyDelete
  3. As-salaam bhai C++

    Bab DEWA tu.... ana sokong ante seribu peratus !!!

    Kalau takde DEWA... ratus juta duit rakyat selamat.

    ReplyDelete
  4. jangan lupa derma sikit kat 13 sahabat yang dihukum d k kangsar tu yang sanggup ke depan ramai yang di belakang bantu la sikit jangan kedekut sangat

    sejarah tercipta depan mata dan kita pun masih bernyawa ada lagi pecacai yang cuba nak pedajai kita cilaka punya manusia

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1