Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 September 2013

SENSASI : Lawak Ops Cantas

Bhai/DeeDee sekalian...

Semalam.... seperti biasa kat Kemaman nih ader dua roadblock yang dibuat oleh PDRM.... kedua-dua roadblock @ sekatan jalanraya nih aderlah sebahagian dari Ops Cantas... satu dibuat dibahagian selepas Jambatan Geliga iaitu berhampiran dengan PESAMA TIMBER, Stesen Minyak Shell dan Petronas.... dan satu lagi dikedua-dua belah arah sebelum Jambatan Baru Bukit Kuang (kalu dari arah bandar Chukai)...

Hahahaha.... gua gua tak tahan gelak tue... Ops Cantas nih cuma beroperasi dari pukul 8 malam hingga pukul 10.30 malam jer... lepas tue terus takder roadblock.... Hahahaha..... Predictable.... hahahaha....  tapi itu semua belum cukup lawak lar... Hahaha... ader yang lagi lawak...

Yang lagi lawak tue..... diorang cuma cek lesen dan cukai jalan bagi motorsikal (kapchai terutamanya) dan pemandu yang bawak kereta nasional (Proton, Perodua, Naza)..... Hahahaha.....

Gua siap sound sorang pegawai PDRM yang gua kenal tue semalam.... masa dier tahan dan semak lesen memandu gua.... gua cakap lebih kurang camnie kat dier...

"Bhai... aper hal Ops Cantas cuma semak rider kapchai dan kereta brand cap ayam.... Gengster Kongsi Gelap maner pakai kenderaan camnie... Buat malu aaaa... Gengster biasa pakai kereta mewah... Merc ker... BMW ker... Volvo ker... Audi ker.... Porsche Cayenne ka.... Ini lu orang buat lawak ker aaaa"

Pegawai tue cakap kat gua.... "Gua pon pelik bhai... tapi dah pihak atasan bagi arahan camtue" .....

Terus gua gelak besar kat situe gak... ramai yang dok pandang kitorang dua orang gelak giler semalam.... Hahaha.... sori aaa... Kepada pihak atasan yang bengong sangat tue.... tolong aaa... tolong jangan malukan anggota PDRM yang level cap ayam nih... kesian diorang terpaksa tahan pemilik kereta yang cap ayam dan rider kapchai.... Betul-betul lar lawak Ops Cantas nih.... hahaha

Tolong aaa suruh skit tahan kereta mewah tue.... sebab semalam ader satu kereta mewah Alphard (full cermin gelap tahap gaban) boleh plak lepas tak kena cek dan semak.... aper ker jadahnyer.....  yang best tue kereta mewah Alphard tue ader crest bertutup cover hitam.... Aper lu orang ingat Gengster semua takder crest ker kat kereta diorang.... Hahahaha...

Semua gengster yang kapla besar biasa ader crest berbagai kat kereta... Crest dari DEWA itu lar.... Crest dari DEWA ini lar..... memang celaka....

5 comments:

  1. keh keh keh. bos besar berani ke diaorg tahan. cap ayam nak tahan cap rimau.

    ReplyDelete
  2. NTI TAHAN BIGBOSS, IT'S MEAN 'XDEE INCOME '

    ReplyDelete
  3. betul tu bhai..

    Pak itam pun pakai merz bmw dok kondo jalakan kegiatan haram diaorang yang untung juta-juta..

    kadang siap pakai kereta curik lagi imej penting sekarang bagi gangster.. mafia.. kongsi gelap..

    ni saje kot nak lunakan rakyat yang polis buat kerja.. hehehe

    ReplyDelete
  4. "Baik tuan.. beres tuan..
    roadblok mlm tadi selesai dgn selamat tuan.. tiada yg xbaik.. semuanya baik tuan" !!

    nak mampus klu tahan big2 cars..
    nak kena tukar dlm masa sminggu..or rather 24 jam ?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja