Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 February 2014

Perang Pelbagai Penjuru

Bhai/DeeDee semua...

Artikel nih pendek jer... Cuma nak bagi hint kat lu orang yang skrang nih sedang berlaku perang pelbagai penjuru... Masing-masing ngan agenda sendiri.. Ego sendiri ... Kapla sendiri.... Abisla...

Yang akan raih untung nanti diakhir peperangan pelbagai penjuru nih aderlah syaitan yang dikenali.... Hahaha...

Yang best tue...istilah yang paling banyak diorang sedang guna aderlah "kalau aku tak dapat, jangan harap la sipolan tue dapat" ...... Hahaha... tahniah la Melayu Hutan... Tahniah... 

Ramai benar yang ader PHD.... Hahaha .... Tak kira la yang pakai songkok, pakai ketayap, pakai sarban malah yang tak pakai aper-aper pon samer gak... Hahaha... Terbaek lar...

1 comment:

  1. perang paling besar melawan nafsu sendiri lepas tu perang melawan kawan sendiri akhirnya lawan musuh yang nampak nyata

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja