Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 February 2014

Soalan Pelik Jawapan Pelik

Bhai/DeeDee semua...

Hina Sultan... Kena tangkap dibawah Akta Hasutan 1948... Tapi yang menangkap tue aderlah team D7 (Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat)....


Errr... Takkan hina Sultan pon dibawah kerja siasatan D7... Lain la kalo kasi havoc cerita tentang Sultan terlibat judi ka... kongsi gelap ka...  bawak perempuan benggali @ cina ka .... atau tonggang Johny Walker ka .... Baru la patut D7 yang siasat...

Jabatan lain takder ker nak siasat benda hina Sultan nih... Rasanyer banyak lagi jabatan dalam PDRM yang lebih sesuai...  sebagai contoh... takkan la kes menampar orang disiasat oleh JSJK (Jabatan Siasatan Jenayah Komersial ) kot... lagi la melampau... JSJK biasa siasat kes bawah AMLATFA dan Rasuah jer...

Tapi kan... Bukan nak kata la... Perkara-perkara yang gua sebutkan kat atas tue memang ader berlaku... Cuma tabrani nak dakwa jer... Walhal semua tue ader dalam radar... Nak buat camana... Maksum bhai...

Karang kalo sudah kena dakwa berbagai pasai isu camnie... Tabley la nak ngaku Ketua Agama dah... Status jatuh la bhai...

Ini bukan hinaan la bhai tapi realiti... Nak buat camana... Even Khadam Dua Tanah Suci ... Saud tue... Lagi la banyak kerja maksiat yang dier buat... Tapi Mufti Saudi pon tabrani nak tegur dan jatuhkan hukum... Aper la nak diharapkan dengan Harussani.... Hahahaha

Yang berlakon baik pon ader gak ... nampak very humble to the ground... zuhud.... tapi di belakang tabir... berapa banyak harta awam disonglapnyer ... Gua malas nak citer mana negeri punya ketua agama ... sendiri carik la.... Hahaha

Orang cakap... Bukan susah nak jumpa dan lihat kerja setan yang dibuat puak-puak nih... Tapi lu kena pergi oversea la... Hahaha... Pergi waktu bulan Ramadhan la.... Hahaha... Jangan pergi waktu bulan biasa...

Hancuss

4 comments:

  1. yg menghancurkn islam adalah ketua islam sendiri.. sembang kencang pun, bapak tarak guna duk bekap..

    -carlos santiago
    bankami.net

    p/s: aku tukar nama jadi putera duyong tahun ni.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. di akhirat padang mahsyar belakang kira daa, tak nampak bhai ! ABU !

    ReplyDelete
  3. hanya yang mengerti faham akan duduk segala perkara yang penting kita tidak terpesona dengan lakonan syaiton.

    ReplyDelete
  4. Lantak p dia la kelakuan dia sapa yg tanggong kalau bukan dia sendirik. Satu je lemah kita kat sini putar sana sini da bole diintripretasikan dgn berbagai maksud. Yg berotak senang lenang pasti ada beranggapan org islam bodo ketua agama pon dinilai berdasar keturunan bukan tebal nipis iman dlm diri. Coba lah bernafas dlm2 dulu sebelum publish perasaan sendiri. Sian org kita jugak yg makan hari hari. Moga tak terbusuk hati dgn hidangan santapan rohani free nih. Slm.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja