Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 February 2014

Terima Kasih Sebab Beritahu

Bhai/DeeDee semua...

Gua nak ucapkan terima kasih kepada Menantu Hadi Awang ... Si Zaharuddin Muhammad tue... Berbanyak terima kasih... Sebab kerana info yang dier publishkan dalam Internet la maka perkara nih jadi jelas...

Terima kasih sebab beritahu... Terima kasih banyak banyak... Dulu gua ader dengar citer dari orang ramai yang susah nak berurusan dan mintak tolong kat Pejabat PAS Marang... Tapi gua rasa pelik... Takkan la plak susah nak berurusan.... PAS Marang kan ker base besar PAS kat Terengganu nih...

Rupa-rupanya aper yang orang ramai dok citer tue aderlah benda betul rupanyer... Sebab kat Pejabat PAS Marang tue selalu takder orang... Gua tau pon sebab Menantu Hadi Awang yang bagitau... Kalu tak sampai kesudah gua ingat orang just buat fitnah bagai..

Rupanyer samer jer Pejabat PAS Kawasan yang kosong... Dulu masa Bachok diwakili oleh Nasharuddin Mat Isa... Memang Pejabat PAS Bachok selalu takder orang... Gua ingat lagi pasai gua ader pi terjah kat situ.... Ingatkan cuma Nasharuddin Mat Isa jer yang tablay pakai bab pengurusan... Rupanya Hadi Awang pon failed gak... Aper daaa...

Buat malu betul la...

Oh yer.... Takkan la Menantu kesayangan Hadi Awang nak fitnah Pak Mertua dier kot pasai Pejabat PAS Marang yang takder berpenghuni tue.... Takkan la kot... Ahli Majlis Syura Ulama tue... Takkan la buat fitnah..... Fuh....

Hahahaha...

P/S : Berapa banyak mau pusing bhai... Hahaha... Lama-lama bochor gak.... Hahaha

9 comments:

  1. hahaha... kokok berderai2 ekor bergelumang taik.suatu peribahasa melayu yg kekal sampai hari kiamat. punya ghairah nak jawap, sampai terlupa dia telah melondehkan seluar dia. WOI PEJABAT PAS DIMARANG TAK ADA ORANGLAH!
    pendapat sy: sebenarnya, perkara ini memang disengajakan. hadi tak mau perkara ini dibicarakan dimahkamah. kalau ada perbicaraan akan terbarailah kain hadi dengan menantunya. pemberi maklumat hadi akan diketahui. pokok soalan ialah SIAPA YG BERITAU HADI PASAL PENJUAL PIL KUDA...???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemberi maklumat tu sah bukan menantu sebab menantu kata ada orang nak fitnah dia....hahaha. inilah kehebatan menantu....dia ingat orang lain semuanya 3 suku.

      Delete
    2. Polis Amarikana beri maklumat bhw pejabat tu bukan KOSONG takde worang, ttpi sbg rahsia tempat simpan bahan BUKTI pil kuda ada satu LORI..

      Polis Moscowdegama pula beri lapuran sulit, pejabat yg kelihatan KOSONG itu sbnarnya penuh dgn senjata2 berat senjata2 ringan dan senjata2 SULIT dr ajen Lenin Karl Mark komunis yg dah mula bangun dari KUBOR

      Kedua2 polis Amarikana dan Moscowdegama itu juga didapati ada hubungan kekeluargaan...dimana polis Amarikana itu adalah anak MENANTU kpd polis Moscowdegama yg mnjd bapak MERTUA nya..

      Dan yg menggemparkan negara2 kafir HARBI itu ialah, kedua2 si MENANTU dan pak MERTUA nya itu memiliki AKIDAH Islam yg sgt kuat dan sentiasa lekat dgn kopiah serta ikatan sorban yg sgt KETAT....kini kedua2nya seolah2 tlh MABUK gara2 "KARMA" terSENTUH seLORI pil kuda trsebut dan mrk pon saling pecah LOBANG sesama sendiri seolah2 mrk brdua dah pon masuk kdlm LOBANG!

      Maklumat yg paling FRESH dari ladang tempat itu LOBANG digali melaporkan bhw si MENANTU dan pak MERTUAnya itu mengidap sejenis 'syindrom' yg dipanggil klen..kleen..kleen...KLEENTONG! KLEENTONG turun temurun genetik yg dibawa oleh si Dollah anak si UBAY hampir 1500 tahun dahulu semasa berada di Mahdinah.... kah kah kah!

      Delete
  2. bagus..baguss...bagosssh itu lah ciri2 ulamak fakeh...itulah ulamak huddud dud dud dud.. itulah presiden presiden presiden Islam...presiden parti Islam wooo! woop woop woop sorrry aar,,pejabat bukan kosong...dlm ada worang, ada worang sedang khusyuk solat hajat mau tolak musuh buat fitnah...huh! kah kah kah!

    ReplyDelete
  3. Worang yg slalu pusing ni lama2 dia pening Muntah sendri bro
    Allah Maha besar kn bro

    Farid

    ReplyDelete
  4. kaca takkan menjadi intan.....!!!

    ReplyDelete
  5. berkata lah benar walaupun pahit lamalama hilang lah pahit

    ReplyDelete
  6. klu isu saman camnih kena kat presiden Korea yg makan BABI tuh dah lama dah siKAFIR yg makan babi tuh letak JAWATAN,,,,,klu kena kat PM jjepon yg kafir HARBI pon dah awal2 RESIGN
    hatta klu kena kat presiden/PM Israel yahudi yg depa tuduh laknatullah tuh pon gerenti dah LETAK JAWATAN sebab dorang TAK kuat AKIDAH mcm Presiden Islam kat sini

    Presiden islam kat sini sgt teguh AKIDAH sbb tuh jawatan TAK akan sesekali dilepas, biar parti jd hampehh,,,jd HAMPASS!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja