Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 February 2014

Sahih Nyanyuk Kalau Tidak Pun Gila

Bhai/DeeDee semua...

Lagi lu orang sumer mau dengar cakap ini mamak Kerala yang sama ader sudah sahih nyanyuk kalau tidak pun gila.... Hahaha

Patut ini mamak tua duk diam-diam... Ingat kubur skit... Tapi still nyanyuk tak abis-abis.... Hahaha... Itu hari dier siap abiskan berjuta duit rakyat pasai nak sangat dilihat bergambar ngan George Bush...... Hahahaha... 

Cukup la tue... Dah dekat nak main taik sendiri dah tue.... Hahaha


Opss... Sori gua lupa... Ini mamak Kerala bukan nyanyuk... Tapi sedang mabuk ... Dhei ane... Berapa kole sudah minum? Hahaha

8 comments:

  1. matde dengan 1 lagi asutan menarik minggu ini. apa la nak jadi kat hang matde oi
    kalau panjang umur sampai main taik sendiri pun sudah cukup bagus latu

    ReplyDelete
  2. panglima berdarah kerala hang pandi kutti ! ABU !

    ReplyDelete
  3. bro ...gua off topik sket ek...kedengaran sudah ada satu kumpulan yg bkn mana ahli parti dlm PR maupun BN dlm parlimen Temerloh sedang berusaha mengerakkan suara rakyat bagi memastikan Si Ostaz Bebal tidak lagi terpilih sebagai ahli Parlimen Temerloh next PRU. PR mesti meletakkan calon yg betul2 layak dan lebeh 'cerdik' dri ostaz bebal tu atau mereka akan memangkah calon UMNO namun bersyarat' calon UMNO mestilah Saifudin Abdullah. hahaha...org Temerloh malu wooo...dulu Saifudin Abdullah berjaya meletakkan Temerloh di radar politik Nasional dgn idea2 dan pemikiran2 yg kritis dan membuka minda tapi skang Temerloh di kenali sebab ahli parlimennya di panggil ostaz bodoh....hahaha....

    ReplyDelete
  4. Bhai..
    itu org tua sudah bnyk idea cerita sandiwara,,janggut nabi SAW lah, Memali lah, lagi itu Jenalik.... lu ada ingat lagi aar?

    Skrg punya idea sudah 'menjalar' mnjd sandiwara fakeh fakta komunis dan pil kuda

    itu hari,,dipengkebumian arwah Azizan dia diberi setinggi2 penghormatan
    lu tentu ada nampak disitu jugak ada dua org yg sgt2 fakeh lagi sgt2 ulamak pon kan!?

    dorang seolah2 ada nampak ngam sgt 'kamcing'.. and understanding gitu kan
    tentu dorang boleh bertukar2 idea/fakta utk "kebaikan" rakyt dan 'kemakmuran' negara..

    itu org tua pon memang terkenal sgt baik..dan TIADA pernah khianat kpd rkyat pon kan
    TIADA,dan tak pernah khianat langsung kpd rkyat dan negara pon kan!

    ada nampak,,ada faham,,ada jelas ka bhai?
    sudah jelas, wajib sgt wajib wala' pon kan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon @ 2.05pm,
      YG TAK PERNAH KHIANAT WAJIB KAMCING DGN LEBAI FAKEH SUCI KOPIAH SARBAN BARULAH NAMPAK NGAM KAN?

      HANYA RAKYAT YG KHIANAT JER YG BERSAMA2 PR DAN MENYOKONG NIK AZIZ MAT SABU HUSAM RAFIZI DAN ANWAR YG JUGA DIANGGAP PENGKHIANAT OLEH UMNO MAHATHIR DAN KONCU2 NYA, HA HA HA JELAS DOH!

      Delete
  5. Replies
    1. salam, ada hal sikit, cam mana nak hubungi? - m/cahaya

      Delete
  6. Mana pulak si Bhai nie... dia pun tengah join minum-minum ke?

    COBOL

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1