Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 December 2013

Gelaran Ayahanda Pun Palsu

Bhai/DeeDee sekalian..

Dalam keadaan banjir yang teruk di Kemaman sampai gua tabley nak pi mana-mana... Biler gua baca citer kat akhbar nih terus jer hilang rasa tensen gua bab banjir nih... Hahaha... Terbaek..

Hahaha... Gua tak tau nak kata aper... Melainkan ... Gua gelak besar jer biler baca citer pasai "Ayahanda" nih... Hahahaha.... Samseng taik kucing.. Gempak jer lebih...

Ader skali tue anak buah "Ayahanda" nih pernah kerumun keliling keter gua pasai isu gua hon diorang berkumpul atas jalan.... Siap ader yang pegang parang dan kayu... Siap ader "Ayahanda" bersongkok tinggi arahkan kepung keter gua... Punya la samseng... Hahaha... 

Masa tue gua senyum jer... Siap diorang anak buah "Ayahanda" nih ugut-ugut lagie ... Hahaha.. Biler gua tunjukkan gua punya "sidearm" yang diissue oleh Agensi... Terus mencicit lari samseng tue tinggalkan "Ayahanda" diorang terkontang kanting sorang diri...  Hahaha...

Itu baru tunjuk jer... Belum lagi gua cekah "sidearm" tue... Hahahaha... Samseng gempak biler ramai... Hahaha... Biler sorang diri... Terus lembut cakap "Ayahanda" tue... Hahahaha... Lawak siot...





Podah la "Ayahanda-Ayahanda" nih... Hahaha


6 comments:

  1. Gua cuma berminat pada adinda bhai... wakaka

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Ayahanda Yong telah meninggal dunia ketika Yong berusia 19 tahun. Yang tinggal bonda.

    Sehingga kini masih tiada ayahanda, kerana Yong tiada anakanda yang memanggil seorang lelaki ayahanda. Tapi ramai yang memanggil Yong bonda, kerana demer students Yong.

    Wakaka

    ReplyDelete
  3. hahaha...ayahanda ori(bapak kandung) pun korang x brape nak hormat...nak cakap yg palsu la apa la....mmg tul dorang ni samseng taik kucing...bila polis wat ops cantas...pakat2 seme buang sticker kat kete....ntah apa yg hebat sgt pun x tau...asal gaduh je bawak geng satu bas, yg nak di pukul hanya sorang...hahaha...

    ReplyDelete
  4. Salam C++...bapa kandung kadang2 pun tak salam...ayahanda mana tah ko junjung cium2 bagai...ayahanda la sangat....

    ReplyDelete
  5. C++, sekarang ko ada sidearm yg bukan agensi bagi ke?? Memey ganas le kalau ada...wakakaka..

    ReplyDelete
  6. Salam C+++

    Apa sangat le pangkat "Ayahanda" tu kalau takat nak jadi samseng kampung aje?

    Yang pentingnya tugas sorang ayahanda ialah anak-2 dia, budak-2 tu jadi orang (yang berguna, baik akhlak, banyak ilmu) ! Bukan jadi zombies, walking deads.

    -Hanzie-

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja