Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 December 2013

Label Melabel

Bhai/DeeDee sekalian...

Sori... Walaupun gua bersetuju dengan statement mamat nih... Tapi bukan semuanya gua bersetuju... Tambah lagi mamat nih main rangkum jer mana-mana yang dier tak berkenan pasai tak sealiran dengan dier sebagai sesat..

Walhal selagi aqidah adalah sama... bab-bab cabang @ furuq nih aderlah perkara biasa... Bab-bab furuq tidak menyebabkan berlakunya kesesatan... Kalo pon ader puak tolak bidaah (hasanah)... Itu tidak menyebabkan puak itu sesat... Main borong jer la mamat nih.... Aper daa

Kalu betul lar mamat nih betul dan yang lain sesat... Kenapa tak mamat nih bertegas berceramah sana sini bab rasuah, bab tumbuk rusuk, bab politik wang, bab tipu rakyat, bab khianat rakyat, bab zalimnya pemerintahan... Hahaha...  Sembang label melabel jer pandai mamat nih...  Poodah la ....

Hampeh aaaa... Boleh blah aaaa..






2 comments:

  1. abu syafiq.. hmm aku malas nak melabel
    tapi kat fb beliau lain macam ja bunyinya

    ReplyDelete
  2. ajaran melampau apa yang melampau
    bagilah contoh satu baru orang tau apa itu melampau
    adakah menyuruh manusia mencegah kemungkaran dengan tangan lidah dan hati itu pun dikira melampau
    kalau suruh manusia beribadat sehari 12 jam itu patutla kata melampau
    yang banyak makan pau ada la

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja