Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 December 2013

Runtuhnya Jambatan Di Kemaman

Bhai/DeeDee sekalian...

Sori... Dah tak larat nak menulis.. Penat bantu kengkawan yang kena banjir... Cuma nih gambar jambatan kat sebelah Agrobank dan TNB Kemaman yang runtuh pagi nih...





Kami di Kemaman sudah terputus perhubungan darat... Harap doakan kami....

Kepada MP Kinabatangan... Semoga Allah Taala memberikan lu peringatan atas keceluparan dan buat mainan isu banjir nih... Ameen..




6 comments:

  1. kinabatangan tu ikut perangai gedik sapa tak tau..biasa anak ikut perangai bapak..harap bukan sebab ikut perangai isteri....

    ReplyDelete
  2. Tahniah, teruskan khidmat dgn ikhlas. Semoga semua dalam lindungan Allah.

    ReplyDelete
  3. itulah balasan dari Allah untuk manusia yang suka pilih ketua bila diberi kuasa tapi banyak yang tidak amanah dalam tata cara memerintah dibumi ini.ramai manusia terlibat akibat dari kerja buat dia orang.

    ReplyDelete
  4. Inilah peluang umno utk balas dendam kpd pengundi yg sokong PR. umno ni jenis manusia berperangai syaitan. Maklumlah syaitan yg dikenali kata madey kutty.

    Tak apa lepas ni akan ada projek banjir pula utk kroni. Maka berbilion lagi wang rakyat akan hangus utk buncitkan kroni umno dan pemimpin mereka.

    Kpd yg ditimpa banjir harap bersabar dan muhasabah diri. Semoga Allah SWT kurniakan yg lebih baik dari yg rosak ketika banjir ni. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  5. Bhai...

    Hang dah dapat ke ration yang 'Omak Kau!!!!' ceter tu...

    COBOL

    ps.. baguih ada kawan macam hang nie... suka nolong-nolong

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja