Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 December 2013

Bukan Shafie Apdal Jer Yang Melampau

Bhai/DeeDee sekalian...

Hahaha... Nasib baik la sampai hari nih Shafie Apdal belum terkantoi lagie.. Tapi tak tau la sampai biler... Hahaha... Yang pasti bukan Shafie Apdal jer yang melampau...

Hahaha... Kakitangan awam pon ader gak yang melampau.. Kakitangan swasta plak jangan ingat takder yang melampau... Hatta artis dan yang bekerja sendiri pon ader yang melampau... Dulu ader kes datin dan dato yang melampau... Malah pernah ader kes peguam jugak melampau...

Hahaha... Tapi jangan lupa.... Hahahah... Ader kes pegawai agama jugak yang melampau... Gua takmo la nak sebutkan nama dan kes tue... Tapi kalu lu orang tanya Lebai Google.. Mesti dapat punya... Hahaha





Hahahaha.... Kantoi.. Kantoi...


2 comments:

  1. ayer banjir setahun sekali tapi banjir maksiat setiap hari.manusia tetap masih keras hati tidak mau laksanakan hukum Allah yang mencipta manusia.sesungguhnya ada manusia yang
    amat suka membantah perintah Allah.

    ReplyDelete
  2. Salam bhai...howdy?

    Gua heran le bhai... Apa lagi "Wanita" kita mahu?

    Dah tak cukup lelaki, jantan Melayu ke sampai sorang GPK nak gak pilih mamat Paki tu "menduakan" laki dia yang sah?

    Apa yg ada pada mamat Paki, Bangla, bagai? Apa ke rahsia boleh jadi sampai "pojek haram" ni?

    Tak boleh ke kita kerat aje anu depa tu yang "salahguna alat" masing-masing?

    hehe

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja