Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 December 2013

Mashitah Ibrahim Nih Lulusan Mana Dulu Aaaa???

Bhai/DeeDee semua...

Cukuplah selama nih Mashitah Ibrahim nih memperbodohkan diri dier.... jangan la memperbodohkan orang lain..... tolong aaa....  Malu la skit kat bekas guru-guru lu yang ngajar lu dulu... jangan buat diorang rasa menyesal ngajar lu...

Hahahaha...

Nih sekali lagi Mashitah Ibrahim nih buat hal...

Dier punya komen dalam Sinar Harian kepoh pasai isu konon ader demonstrasi nak gulingkan kerajaan.... Hahaha.... aper daaa... kalu yer pon nak bawak citer.. nak kasi glamer... semak la dulu fakta... nanti tak pasai-pasai jer jadi fitnah..... Hahahaha...

Gua tau la Mashitah Ibrahim nih dah jadi machai..... sebab tue la hilang semua kehormatan ilmu dier semenjak dua menjak nih....  Kalo dulu ramai la respek keilmuan dier... tapi la nih... hanya machai-machai jer yang akan amik pot dan respek keilmuan dier... yang lain... dah nampak dan perasan kemengarutan Mashitah Ibrahim nih...

Tambah lagi biler dier bawak citer pasai Al Maunah.... Tolong aaa.... tolong jangan buat fitnah pasai Al Maunah.... Semak fakta dulu.... Sampai ke hari ini ATM masih tak boleh nak buktikan yang Al Maunah nih memang loadkan senjata punya la banyak dalam Pajero dengan tertib ... sedangkan susunan yang ATM buat masa demonstrasi di Kementah dulu (gua ader hadir) cukup tertib teratur... macam mana nak susunkan hujung dan buntut senjata M16...

Tentang isu penggunaan bom @ rocket launcher tue..... hahaha... yang itu satu lagi tak logik.... Hahaha.... takder pon kes penggunaan RPG atau LAW pada kilang arak kat Selangor tue.... penggunaan Granade Launcher pon sebenarnya takder.... hahahaha ... Bukan la gua nak kata ATM menipu... tapi ader pihak lain yang menipu....

Sori aaa... kalu pon gua ader maklumat sebenar pon... gua tabley nak story kat sini.... Hahaha.. aper pon... yang Mashitah Ibrahim bawah citer tue banyak yang hearsay.... banyak yang takder fakta... takder bukti... hahaha

Hahaha... Mashitah ... Mashitah.... lawak siot lar.... menegakkan hak dan suara majoriti... Majority kejadahnyer ader dapat 47% jer undi..... hahahaha... bangang ker aper...??? Mashitah Ibrahim nih lulusan mana dulu aaaa??? Hahaha

7 comments:

  1. adakah mashitah telah terminum 'holy water'?...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Gua selalu suka saling ingat mengingatkan dan saling renong merenongkan keatas merit/BAKAT yg ALLAH telah anugrahkan kpd seseorg.

    Kpd ustaz2 atau yg konon2 perasan sbg ulamak2 cubalah fikir dan RENONG dlm2 terhadap lepasan2 yg pernah bersekolah kat MCKK, TKC, STAR, VICTORIA/VI dan MRSM..coba2lah bandingkan dgn tempat2 dimana mrk belajar dulu.

    Krn hampir sume yg jd ustaz dan ustazah skrg adalah mrk yg tidak langsung memiliki merit/BAKAT dan 'grade' utk memasuki sekolah2 sprt diatas.

    Utk makluman, sume 100% budak2 yg ambik subjek Agama Islam disekolah2 diatas sebaliknya akan skor A dan A+ dan mendapati subjek 'hafalan' sprt agama itulah yg paling mudah sekali..renong2kan lah!

    ReplyDelete
  3. Syarat utama nak jadi macai umno mestilah bodoh & bangang melantun-lantun walaupun ada PHD. Sebab hanya yg bodoh aje bersama umno kata madey kutty termasuklah dia sekali kerana dia pun masuk umno semula.........

    Dalam umno ramai pencacai dari yg bijak. najib & rosmak dah balik umnrah dgn bergaya maka pencacai akan mewar-warkan kesucian mereka. melayu yg banggang terlopong mulut penuh kekaguman -bagus betullah pemimpin kita tiap tahun pergi umrah. Inilah pemimpin yg kita mahukan. Hidup umno........

    ReplyDelete
  4. ada akhbaar sengaja kutip kenyataan sampah dari manusia yang memang dah dikenali agar ada manusia yang kureng cerodik tertelan asutan ni

    ReplyDelete
  5. hafalan apa tu paling mudah - hafai ayat bodek ke
    kehebatan masitah tukang jaga anak firaun sanggup mati kerana pegang akidah yang cuba diugut oleh firaun
    Allahuakbar.

    ReplyDelete
  6. MCKK, TKC, STAR, VICTORIA/VI dan MRSM
    keluar dari sini pun agama lintang pukang nak buat apa nak solat jenazah mak bapak sendiri pun tak reti.sekarang kita nak lulusan dari mana mana tempat pengajian pun ada
    ilmu agama dan dunia bukan lulusan subjek dunia saja tanpa akhirat.
    jangan bila dah mati baru nak cari orang agama dah terlambat

    ReplyDelete
  7. Aku pon tak tau dia ni dapat duit ke menulis dari perhimpunan bersih dulu pon keluar kat utusan hohoho

    Sibuk keluar kat tv perhimpunan haram ni nak kalih isu ke tentang kenaikan yang kita sedia maklum.. berbaris la bersama BN menerima Barangan Naik.. Berbaris naik barang dan kos kehidupan.. Naik lagi perut2 pemimpin bn huhuhu...

    berbalik kepada masitah.. dan juga ramai orang dok keluar tv media tanpa bukti ni suatu kemuskhilan buat aku.. padahal banyak benda lain yang masih perlu diperjuangkan..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja