Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 January 2014

Turunkan Najib Naikkan Muhyiddin? Tolonglah

Bhai/DeeDee semua...

Najib Razak memang tak layak jadi PM... dier dapat jadi PM pon bukan atas merit... tapi atas sebab aura dan hormatnyer ahli UMNO terhadap bapak dier.... Abdul Razak tue.... Kalo atas batang diri Najib Razak... bukan setakat Perdana Menteri (PM) tapi... jawatan Menteri Besar (MB) pon dier tak layak.... Sungguh... ini realiti...

  • Kalo Abdul Rahman dulu dikenali sebagai Bapa Kemerdekaan (sebab kononnya kemerdekaan nih dapat melalui dier)
  • Kalo Abdul Razak dulu dikenali sebagai Bapa Pembangunan (sebab kononnya dier nih yang membangunkan Malaysia)
  • Kalo Hussien Onn dulu dikenali sebagai Bapa Perpaduan (sebab kononnya dier nih yang membawa perpaduan kepada negara)
  • Kalo Mahathir Mohamed dulu dikenali sebagai Bapa Permodenan (sebab kononnya dier nih yang memacu Malaysia menjadi satu negara moden)
  • Kalo Abdullah Ahmad Badawi dulu dikenali sebagai Bapa Mertua Khairy (sebab takder pencapaian yang boleh dibanggakan)
  • Maka..... Najib Razak pulak nampaknyer akan dikenali sebagai Bapa Kangkung (hanya itu sajer yang pasti orang akan ingat sampai biler-biler).....
Tapi aaa..... Walaupun Najib Razak nih Bapa Kangkung....... harap jangan la lu orang turunkan dier dan naikkan Muhyiddin Yassin.... tolonglah..... sebab antara Najib Razak dan Muhyiddin Yassin nih..... Muhyiddin Yassin lagi teruk...

Tak pon lantik Pak Halim nih jadi PM.... Hahaha
Masa Najib Razak jadi MB Pahang dulu.... at least takder la tanah dalam negeri Pahang tergadai kepada warga asing...... at least la..... Tapi.... masa Muhyiddin Yassin jadi MB Johor dulu.... dier sendiri yang terlibat menjual dan menggadaikan tanah dalam negeri Johor kepada Singapura..... Ini realiti... Ini sejarah.... Ini fakta....  tarak percaya gua cakap... sila pi tanya orang kat Skudai dan JB..... Hahahaha

Kalo masa Najib Razak jadi PM boleh tergadai Pulau Batu Putih kepada Singapura..... agaknyer kalo Muhyiddin Yassin naik jadi PM... bukan stakat Pulau.... Malah satu Semenanjung nih dier boleh jual kat Singapura...... Hahahaha.... Ini lagi besar kaki songlap dan kaki pow.....

Kalo pon kiter tak suka kat Rosmah Mansor.... kiter just mintak Najib Razak ceraikan jer la Rosmah Mansor tue.... tak payah la kiter suruh Najib Razak turun dari jawatan PM semata-mata kiter tak suka kat Rosmah Mansor..... Kalo taste Najib Razak tue perempuan jenis XXXXL ..... kiter nikahkan jer Najib Razak ngan Adibah Noor..... kan dier pon samer saiz... malah lagi besar dari Rosmah Mansor..... at least... Adibah Noor masih lagi anak dara..... bukan janda .... Hahahaha....

Tak gitue.... Hahaha

2 comments:

  1. sokong penuh kenyataan Tuan, kami rakyat Johor tak lama lagi akan jadi pendatang asing ditanahair sendiri hampir semua hartanah disini dijualkpd rakyat asing. Org melayu akan jadi pelarian macam rakyat asing pula. Rakyat asing akan menjadi tuan kerana segala hartanah dijual berharga tinggi yg melayu tidak mampu. Tanah rakyat terutama melayu di beli dgn harga murah spt di Gelang Patah & Pengerang. Kroni kaya-raya jual kpd pelabur rakyat asing.

    Apakah negara juga akan dijual oleh mahyuddin? Kewangan negara sudah parah, jln mudah jual semua aset negara spt kawasan minyak, tanah, hartanah dll. Asalkan umno terus memerintah biarkanlah negara tergadai...............

    abuamir

    ReplyDelete
  2. Malaysia ni dah ibarat kapal nak.karam. Nakhoda yg ada semua jenis jahanam.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja