Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 January 2014

UMNO Berdemo Tanpa Permit APA 2012

Bhai/DeeDee semua...

Satu benda jer gua nak kasitau lu orang sumer..... Hahahaha.... UMNO dan NGO yang seangkatan dengan diorang nih telah berdemo di Penang tanpa mendapat permit Akta Perhimpunan Aman 2012 (APA 2012) .... Dalam dok puak machai UMNO dok kata PR selalu tak mau nak amik permit APA 2012 sebelum buat demo.... Kini UMNO dan geng-geng dier pon buat benda yang sama..... Hahahaha

Cuma satu jer... gua nak tengok PDRM ader telor ker nak arahkan (atau tangkap) penganjur perhimpunan (demo) nih pasai ianya dibuat tanpa APA 2012.... Gua berani bertaruh potong kek yang PDRM takkan berani punya.... Hahahaha... Mimpi la lu orang nak tengok penganjur perhimpunan nih (geng mamak tue) diangkut dek PDRM.... mimpi laaa..... Hahaha....

Ingat lagi tak kes budak yang balik bas PKR tempohari... walaupun dah dikenalpasti... tapi.. sampai ke saat nih langsung takder kena aper-aper tindakan... PDRM pon tabrani nak usik mamat tue... Hahaha.... above the law la bhai.... Hahahaha....

Jadi... lain kali kalu lu orang nak buat demo ker mender ker... bawak-bawak la logo UMNO dan BN.... sure FRU pon tabrani nak usik dan acah lu orang...... FRU pon jadik kecut telor... lu tengok la... kereta polis pon kena kepong ... langsung takder anggota PDRM yang brani nak lepaskan tembakan amaran.... Cuma ingat dulu ader satu keter polis kena kepong... siap ader pendemo yang kena tembak kat kaki ..... Hahahaha.... itulah kepoweran UMNO nih... dan ketidak ader teloran PDRM ..... hahahaha

Gambor gua chilok dari blog AmenoWorld
Hahahaha.... agaknyer yang ini Harussani takkan kata Bughah.... pasai Harussani memang sokong sokmo tahap dewa jalan duta diorang nih..... hahaha..... Oh yer.... Tiga Line pon ader... katanyer itu hari PDRM kata ini kumpulan kongsi gelap... ini kumpulan gengster... apersal PDRM tabrani nak amik tindakan.... Hahahaha.... Buat malu jer la....

1 comment:

  1. Bhai,

    Bab macai buat demo tanpa permit satu hal yang PDRM buat tak tahu. Gua rasa blogger2 PR kena hebohkan skit, tanya sama PDRM. Lagi elok minta Rafizi buat PC pasai ni dan satu lagi isu.

    Yang kedua pasai ugut 13 Mei. PDRM pun senyap sepi je. Mana IGP yang memang takkan lepas peluang jika ada benda walaupun tak masuk akal jika boleh tenyeh PR.

    Bhai...tolong uruskan dua benda ni...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja