Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 January 2014

Kalo Insiden 13 Mei Jadi Balik...

Bhai/DeeDee semua...

Gua nak story skit jer.... hahaha...

Si Celaka Yang Sepatutnya Ditahan Bawah Akta Hasutan 1948 - Tuan KPN, Sila buat kerja aaaa
Kalo insiden 13 Mei jadi balik.... bilamana ader puak-puak "BANGANG" buat kerja gila menyusahkan semua orang......

Yang akan lari mencicit menyorokkan diri aderlah....

  1. Machai UMNO yang buat propa nih
  2. Media UMNO yang buat bising hari-hari
  3. Machai PERKASA dan JATI yang kepoh kononnya mau berjihad
  4. Machai Melayu Celop (EEE) yang havoc macam gampang skarang nih..
  5. Machai MCA/MIC yang dok samer naik dengan Machai UMNO
  6. Blogger Machai UMNO yang buat gempak kepoh hangatkan benda nih
Yang tinggal dan akan buat kerja bersihkan taik-taik palat dan celaka puak-puak bangsat lagi bangang yang jadikan kegawatan nih aderlah...
  1. Anggota-anggota ATM
  2. Anggota-anggota PDRM
  3. Anggota-anggota Agensi
Manakala yang akan dapat nama kononnyer diorang la yang benteras masalah nih aderlah..
  1. Sultan/Raja
  2. Perdana Menteri
  3. Menteri
  4. Ahli Politik
Dan yang jadi mangsa dalam kegawatan tue aderlah....
  1. Lu
  2. Gua
  3. Kita semua rakyat biasa..
Cilakak punya Mandeliar dan Kutty.... punya la rasis tahap dewa jalan duta... cucuk sana cucuk sini kasi bakar.... lepas tue diorang lepas diri.... Bangsat betul la.... yang blogger lain yang terikut samer ngan cucukan para Mandeliar dan Kutty nih...  awat bodoh sangat... tabley nak pikir ka..... Ingat bagoosh sangat ka ader huruhara keganasan kaum nih...... Bangang betul la... memang la bangsat jenis yang kaki kepoh bawak isu perkauman nih.....  

Kalu jadi la..... kepala blogger-blogger nih gua lutu dulu.... jaga la korang....  gua tak kira... kawan ka lawan ka.... tapi kalo dah bangang... memang la kena lutu ngan gua.....

6 comments:

  1. memang depa ni spesis haprak haram jadah ! ABU !

    ReplyDelete
  2. jatuhnya kerajaan melaka adalah akibat geng2 mamak mendeliar/kutty ni jugak.. sejarah tak pernah lupa hehehe

    ReplyDelete
  3. Selalunya yg buat kerja api-apikan perkauman ni memang puak kutty ni salah sekornya madey kutty. Demi kuasa mereka sanggup buat apa pun termasuk timbulkan huru-hara serta darurat. Puak2 haramjadah ni kerja lain tak ada : pecah & perintah, macam yg diajar oleh penjajah........

    abuamir

    ReplyDelete
  4. sia2 nya depa ni jd manusia..lebih layak jd babi

    ReplyDelete
  5. babi tak masuk neraka yang masuk neraka jin dan manusia nampaknya ada manusia lebih terok dari babi

    ReplyDelete
  6. Semua kera2 ni patut di'nuwar'kan (cocok)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja