Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 January 2014

Ingat Allah Taala Bagi Pahala Ker?

Bhai/DeeDee semua...

Ini kerja celaka.... Ini kerja khianat.... Ini kerja bangsat.... Ini kerja Syaitan...... tak kisah la kalu yang buat kerja nih orang yang "kononnya" mempertahankan Kalimah Allah.... Tapi sebenarnya diorang nih lagi celaka dari segala celaka yang ader....

Pasainyer....


Gua cukup panas hati la kat mangkuk-mangkuk ayun celaka macam nih... kalu gua tau la saper yang buat.... memang kapla diorang akan kena lutu ngan gua.... memang kena punya.... sebab kerja celaka diorang nih Allah Taala dah terang-terang larang dalam Al Quran... Bodoh lagi celaka la bangsat-bangsat nih...


BALIK PULAU - Sebuah gereja di Lebuh Farguhar dibaling dengan dua butir bom buatan sendiri kira-kira jam 1.30 awal pagi tadi.

Bagaimanapun, bom petrol dalam botol yang dipercayai dibaling oleh dua lelaki bermotosikal ke dalam gereja itu tidak meletup dan hanya mengakibatkan kebakaran kecil.

Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, kejadian itu disedari pengawal keselamatan gereja yang ketika itu sedang meronda.

Beliau berkata, sebaik menerima laporan, sepasukan anggota forensik dikejarkan ke tempat kejadian bagi menjalankan siasatan.

"Siasatan mendapati dua bom buatan sendiri itu adalah jenis molotov coktail.

"Hanya satu biji yang pecah dan mengakibatkan kebakaran kecil dan sebiji lagi terjatuh di kawasan halaman gereja," katanya ketika ditemui media selepas menyaksikan majlis serahterima tugas jawatan ketua dan timbalan ketua polis daerah barat daya di sini, hari ini.

Abdul Rahim percaya insiden itu ada kaitan dengan kejadian menggantung kain rentang yang menyalahgunakan kalimah ALLAH seperti yang dilaporkan semalam.

Menurutnya, setakat ini polis menerima 10 laporan mengenai kejadian itu.

"Polis akan meneliti rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang berada disekitar kawasan gereja berkenaan bagi mengesan dua lelaki yang dipercayai terlibat dengan kejadian itu.

Kes disiasat bawah Seksyen 435 Kanun Keseksaan kerana khianat dengan menggunakan api atau benda letupan dengan niat menyebabkan kerosakan. - SUMBER

2 comments:

  1. lu rasa arrr...geng ee jadi dalang agaknya?.

    ReplyDelete
  2. dalang dan petualang mesti besembang kalau tidak mana boleh jadi kerja yang berulang
    apa punya sial puak ni agaknya. dalang bukan sebarang dalang ni lain macam aja nampaknya
    marah sangat konon pasai kalimah puit la .entah tah suruh solat saf depan pun lari apa puak ni
    40 tahun dulu mungkin cepat kecoh tapi lani orang nak tengok sapa yang buat kerja sial ni
    manusia kalau dengar kuliah tazkirah pun tak, baca Quran jauh sekali jangan harap nak jumpa ayat ayat Allah yang menjadi pedoman dalam hidup ini kalau hidup pun ada yang terok dari menatang.
    jauhi diri anda dari puak luka'

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja