Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2014

Siapa Duta Malaysia Ke US Tiga Tahun Lalu?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha..... citer "kononnya" ader penyelewengan dalam kes penyewaan kereta di Amerika Syarikat (US) nih sebenarnya ader lawak skit.... Hahaha... sebab ayat dalam pertuduhan tue mengatakan bahawa tertuduh "memperdaya Duta Besar Malaysia ke US" dengan tuntutan palsu...

Hahaha.... Agak-agaknyer saper la Duta Besar Malaysia yang bodoh sangat tue tiga tahun dulu aaa.... Takkan la senang-senang boleh kena tipu.... Hahaha... Macam mana la bodoh sangat Duta Besar Malaysia nih.... hahahaha

Err... siapa Duta Malaysia ke US tiga tahun dulu aaa...... Takkan la pakar "raba-raba" yang jadi Duta Besar Malaysia masa tue kot.... Hahaha.... mamat tue cuma pakar bab "raba-raba" jer... lain bukannyer dier reti... Hahahaha....

Lawak siot.... Yang lagi best tue.... kedua-dua tertuduh langsung tak kena gantung kerja..... Hahaha.... masih boleh lagi bertugas..... Hahaha.... terbaek la..... Atau sebenarnya diorang nih tak kasi skit bahagian kat pakar "raba-raba" ..... Kalo kasi maybe la clear ini cerita..... Hahahaha....

Hahaha... macam haram jer kan..... hahaha

3 comments:

  1. saya daie bukan muftiJanuary 11, 2014 at 2:31 AM

    Jam,malu,din & ajis..kehkehkeh..kl gabungkn liar jd nih

    ReplyDelete
  2. Inilah yg dikatakan org tua2 dulu " Org lain makan nangka tapi org lain kena getah". Sedap2 aje org tu makan nangka...... org2 dulu memang bijak lagi genius.

    Macam kes terdahulu lepas dia bersedap-sedap org lain kena tuduh. Memang jenis anjing biasa makan taik, tak dpt makan tapi dpt hidu pun jadilah.

    Dia ingat lepas dunia boleh selamat akhirat ke?

    ReplyDelete
  3. selalunya yang raba raba ni orang buta orang celik pun main raba raba jugak ke. raba riba rasa

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja