Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 August 2015

Ambil Ini, Pergi Main Jauh-Jauh

Bhai/DeeDee semua....

Gua takder mender nak citer melainkan Najib Razak sekarang nih sedang menganjingkan kiter sumer rakyat Malaysia.... Hahaha.... Bukan kiter ajer kena... Mahathir Mohamed pon kena samer... hahaha... Padan muka kiter... Hahaha....

Oit.... Haron Din mana pergi... lepas komen duit bilion-bilion itu hari... senyap... takkan sentap ko kena hanjingkan dek facebooker dan blogger... hahaha.... Gunakanlah jin-jin yang diternak tue... balas kat kitorang nih ker.... Hehehe.... (aper pon gua tabley lupa citer ader orang itu terkincit biler kena sergah oleh Jin waktu nak mengambil harta karun) ... Hahaha ...

Mahathir Mohamed, sila ambil 20 ringgit ini dan pergi main jauh-jauh ... Hahaha
Hahahaha...... sekali kena hanjing ngan Najib Razak daaa...

Berkaitan : Four Flat (4.00) - Ini Bukan CGPA

2 comments:

  1. Admin ! kali ini saya suka Ahmad Mazlan kata ringgit jatuh bagus dan Nazri Azizpun kata bagus sebab jadi murah kepada pelancong luasr negara. Dari itu apa kata kita beralih pegang matawang lain yang lebih kukuh umpama singapore /US dollar dan guna matawang ini berbelanja jual/beli dengan matawang ini supaya duit lagi jatuh jika semua rakyat jelata ikut langkah ini dan bila pru14 nanti penderma dari timur tengan akan beri lagi RM2.6 billion mungkin trilliun untuk pilihanraya.

    ReplyDelete
  2. jap, bukan haron din kata.. tak mungkin 2.6b tu masuk dlm acc pribadi, tak mungkin... kalau jahat pun, mesti -akai perantara... takkan bodoh sangat... jeng,jeng, belakang najib kata tak pakai satu sen pun utk tujuan pribadi, dan duit tu sebebnar utk pilihanraya, dan duit adalah sumbangan...

    jadi skrg harun din macam mane? lain kali haron din patut tanya.. acc pribadi tu.... curent ke saving acc? hahahaha... alang2 nak bagi nampak cerdik skit kan hahaha

    inilah die masalah kite, fuedal tak tentu pasal... bile umno udah salah ke tahap merapu =takyah sokong, tukar @ pilih yg lain. sama jugak bile pas udah salah ketahap merepek, sama jugak tukar@pilih yg lain.... pasal nilah, perangai totok tak kire sempadan umno tetap begitu angkuh dan pas maju kedepan selangkah pi lompat kebelakang pulak - ni ditujukan pada ahli setia tak tentu pasal.. ade akal, pakai.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja