Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 August 2015

El Haraki Dan Fitnah Sehati Sejiwa

Bhai/DeeDee semua...

Hebat sungguh la El Haraki yang jadi pengkagum Hadi Awang nih..... Yer la... status FB dier takder yang lain melainkan fitnah jer... Makanan harian dier tak abis-abis dengan fitnah... Aper nak jadi la... Itu lagi geng walaunta dok menggila percaya 106% .... percaya sebijik sebuntat aper yang El Haraki nih kata....

El Haraki nih ngan Zulkifli Nordin samer jer perangai... Fitnah asik bermain di mulut jer... Hahaha.... Sehati sejiwa betul la El Haraki nih ngan fitnah....

Aper nak jadi la bahan bakar api neraka nih.... Hahaha


Tak payah nak padam la wei El Haraki ooi..... Lu padam pon cuma kat donia ja... Allah Taala tau aper lu dah buat.... Hahaha.... Bersedia lah untuk jadi bahan bakar api neraka nanti.... 

9 comments:

  1. nak jadi ulama , tingkatkan ilmu & ibadat. nak jadi ularsemak , pakai serban masuk PAS & setelah tu kena banyakkan zikir makihamun.

    ReplyDelete
  2. wah
    mamat ni kaki seks cara lagu tu ka?
    siap dapat cari bendera lagi... adoi..

    ReplyDelete
  3. naib presiden dia pun hadir sama. apa cite? tak ke terkena sama kat bos dia?

    ReplyDelete
  4. depa ni ( walaun) anggap diri mereka maksum jadi boleh buat apa saja,
    fitnah tu makanan harian depa.

    ReplyDelete
  5. bendera yahudi bisa bekibar disini dulu apa hal pulak
    yang tadbir negara anak didik sapa

    ReplyDelete
  6. Ade gak walaunta2 yg 'like' cian kt yg walaunta2 dpt 'like' dosa sekali.akibat 'like' guna kapla lotot dn siku.

    ReplyDelete
  7. Mulut nya beratib Isle Isle Isle TAPI
    Menjebon Jemaah
    Mentolol Jemaah
    Membarua Jemaah

    Contoh pemimpin islam apa ini. Macam mulut Longkang. Banyak lagi ulama lain yg boleh kita ikut - Yusuf al Qardawi misalnya.

    Aku ber mufarakah dgn kunun Ulama Tapi mulut Longkang. .Kamu pulak KAKI FITNAH

    ReplyDelete
  8. Bhai...lu tau ka sapa el haraki sama fzt? penyokong ulama konon, tapi penuh fitnah & maki (ikut hadi 100% agaknya)...

    ReplyDelete
  9. pertama kali aku lihat lambang2 kaum songsang ini. terima kasihlah el haraki krn sekolahkan aku.

    yg peliknya, mcm mana dia tau simbol2 ini? aku yg kuat menyetan pun boleh tak tau kewujudan nya!? nampaknya ada org lebeh terer dr aku ghopenya... isk ... isk... isk...

    lain kali jgn kata org pas ni bodoh tolol dsb. mrk lebih pandai dr kite... dlm bab2 yg mungkar laa....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja