Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 August 2015

Duit RM2.6 Bilion Itu Dari Alam Jin?

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang tau dak pasai aper Najib Razak dan SPRM (yang kena dajalkan tue) tabley nak kasitau siapa penderma duit sebanyak RM 2.6 bikion tu... Ala yang disyaki datang dari 1MDB tue.... Hahaha... Ala yang Haron Din kata tak mungkin la Najib Razak akan buat benda camtue...


Hahaha...

Sebenarnya duit tue semua datangnya dari alam Jin... Pasai tue la diorang tak tau nak umumkan siapa nama penderma yang bermurah hati tue,.. Hahaha.. Lu ingat sikit ker duit banyak tue... Banyak wei... Tapi kat alam Jin... Bukan setakat duit berkepul berkepuk... Tapi jongkong emas pon banyak terhimpun,,.. Hahaha...

Tue yang kalo ader yang pandai ilmu tarik duit tue... Atau tarik emas... Sure orang tue akan jadi bomoh... Dan bomoh tue akan pastinya kaya pasai orang yang nak tarik duit atau tarik emas nih kena bayar gak pengeras ribu riban tunai kat bomoh nih...

Tak kisah la bomoh nih nak guna ayat Al Quran ker nak kasi nampak yang dier tue buat cara Islamik ... Atau memang dier baca mantera macam haram jadah sepatah pon kiter tatau,,, hahaha... Kalo nak tau kena tanya Haron Din.. Pasai dulu dier pernah gak terlibat nak amik harta dari alam Jin... Sekali kena sergah dengan Jin sampai terkencing dia...

Hahaha... It's an open secret la wei Haron Din... Lu jangan ingat insiden tue takder orang tahu.... Hahaha

8 comments:

  1. Sekarang kita tak tahu dia dimana sebab senyap membisu kelu,tak tahulah mungkin di sorok jin ,begitu juga kawan dia lebai mercun ,mana mulutnya yang selalau melekat dengan perkataan barua,dia membisu buta tuli ,sepatutnya merka berdua berada dibelakang najib untuk melindungi najib dari serangan kini.ini semua ulamak apa ye.

    ReplyDelete


  2. Tak LOGIK

    Semua pon tak LOGIK

    Tentu tak LOGIK klu tukang tangkap jin dlm botol dpt projek tanam Jati ratus JUTA!?

    Tak LOGIK jugak yg jampi serapah Jin senang2 kawtim projek/Tanah kat Bangsar Park!?

    Takde LOGIK langsung pencari GELIGA kat mulut buaya jd kontraktor ratus2 juta!?


    Mana?

    Mana LOGIKnya??

    Sifakeh jubah putih SORBAN sebakul buat FITNAH mngelirukan rkyat dekat sgt2 hari pru!?

    BUKAN..bukan skali FITNAH pilkuda jer, siap tuduh komunis BARUA broka..mana LOGIKnya??


    Quran..

    Quran yg kita lafazkan..

    Ddlm solat 17 kali kita TALKIN kan diri dgn mnyebut..."siratol-MUSTAQIM"

    .."siratol-MUSTAQIM" = sbnr7Jalan-yg-maha7LURUS


    Jadi..dimana LOGIKnya:

    -----putar BELIT konar?
    Adakah begitu LOGIK yg LURUS??

    -----u-Turn PONTENG bengkok???
    Adakah sifakeh itu buta-TOLOL dgn LOGIK hakiki hakikat sbnr7LURUS????

    -----onar khianat FITNAH mngelirukan umah?????
    Adakah tahap tolol siku LUTOT itu mnjd kan mrk GELAP krn songlap lantas tidak lg dpt mlihat LOGIK sbnr7JALAN-yg-maha7LURUS itu??????

    FITNAH = BENGKOK = KONAR = PUTAR = GELAP = SESAT = SYIRIK = MURTAD



    Nota:

    Mengapa?
    Mengapa ahlul'Kitab Yahudi yg konon2nya pengikut yg beriman dgn nabi Musa as tlh dilaknat disesat dan diMURTADkan oleh ALLAH??

    Mrk pasti mndakwa bhw mrk mmbaca KITAB sama sprt Musa as...dan mnyebut kalimat2 TUHAN serta nama TUHAN sama sprt nabi Musa as...TETAPI ddlm Quran ALLAH tlh pon mnjd kan mrk org2 yg diLAKNAT...yg SESAT dan MURTAD, kenapa???

    Jawpannya.....adalah krn konar-BENGKOK-belit-PUTAR-LICIK-khianat-FITNAH-BOBROK-bejat akibat mnyeleweng drp "fitrah" suci sbnr7INTEGRITY diatas paksi JALAN-yg-maha7LURUS itu

    Ingat,
    Islam itu adalah Deen = JALAN = SYSTEM = maha7LURUS = maha7TERANG







    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu lah kita dpt berhujah dgn ahlulKitab2/ularrrMak Yahudi tu...

      ....tentu dorang akan kata tak LOGIK dorang tu tlh diLAKNAT oleh TUHAN

      ....dorang pasti marah mana ada LOGIK dorang tlh diSESATkan oleh ALLAH

      ....pasti skali cakar siku lutut mrk pon mnerkam klu disebut mrk tlh MURTAD

      ....semua pon mcm tak LOGIK kan? sapekah yg SESAT & tlh pon MURTAD ada kat depan mata kita skrg??

      ....tentu skali tak LOGIK langsung kan???

      ....hehehe very7SIMPLE bro kan??

      ....kan kan?

      Delete


  3. Tak LOGIK

    Semua pon tak LOGIK

    Tentu tak LOGIK klu tukang tangkap jin dlm botol dpt projek tanam Jati ratus JUTA!?

    Tak LOGIK jugak yg jampi serapah Jin senang2 kawtim projek/Tanah kat Bangsar Park!?

    Takde LOGIK langsung pencari GELIGA kat mulut buaya jd kontraktor ratus2 juta!?


    Mana?

    Mana LOGIKnya??

    Sifakeh jubah putih SORBAN sebakul buat FITNAH mngelirukan rkyat dekat sgt2 hari pru!?

    BUKAN..bukan skali FITNAH pilkuda jer, siap tuduh komunis BARUA broka..mana LOGIKnya??


    Quran..

    Quran yg kita lafazkan..

    Ddlm solat 17 kali kita TALKIN kan diri dgn mnyebut..."siratol-MUSTAQIM"

    .."siratol-MUSTAQIM" = sbnr7Jalan-yg-maha7LURUS


    Jadi..dimana LOGIKnya:

    -----putar BELIT konar?
    Adakah begitu LOGIK yg LURUS??

    -----u-Turn PONTENG bengkok???
    Adakah sifakeh itu buta-TOLOL dgn LOGIK hakiki hakikat sbnr7LURUS????

    -----onar khianat FITNAH mngelirukan umah?????
    Adakah tahap tolol siku LUTOT itu mnjd kan mrk GELAP krn songlap lantas tidak lg dpt mlihat LOGIK sbnr7JALAN-yg-maha7LURUS itu??????

    FITNAH = BENGKOK = KONAR = PUTAR = GELAP = SESAT = SYIRIK = MURTAD



    Nota:

    Mengapa?
    Mengapa ahlul'Kitab Yahudi yg konon2nya pengikut yg beriman dgn nabi Musa as tlh dilaknat disesat dan diMURTADkan oleh ALLAH??

    Mrk pasti mndakwa bhw mrk mmbaca KITAB sama sprt Musa as...dan mnyebut kalimat2 TUHAN serta nama TUHAN sama sprt nabi Musa as...TETAPI ddlm Quran ALLAH tlh pon mnjd kan mrk org2 yg diLAKNAT...yg SESAT dan MURTAD, kenapa???

    Jawpannya.....adalah krn konar-BENGKOK-belit-PUTAR-LICIK-khianat-FITNAH-BOBROK-bejat akibat mnyeleweng drp "fitrah" suci sbnr7INTEGRITY diatas paksi JALAN-yg-maha7LURUS itu

    Ingat,
    Islam itu adalah Deen = JALAN = SYSTEM = maha7LURUS = maha7TERANG







    ReplyDelete
  4. Bila yahudi laknatullah mederma pd pkr guna menghancurkan Agama, Bangsa dan negara ini..tak pula kau org bising....
    Apa lahanant la punya manusia jenis lamu org ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagilah bukti mcm WSJ buat kat najib. Tuduh guna bukti bkn guna kepala lutut puak2 walaun dan malaun oii..

      Delete
  5. banyak sempoi tak perlu panjang pun
    itu lah tandanya sapa yang buat macam tu banyak bodo
    belajar la sikit bahasa mantik

    ReplyDelete
  6. bung dgr cite kaya gak tu..hasil derma luar Negara...sebab tu ramai orang ikut ckp dia..baru leh masyukk...kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja