Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 August 2015

Sekejap, Gua Nak Gelak Dulu

Bhai/DeeDee semua....

Sori aaa... Gua nak gelak jer nih... Karang kalu free gua up jawapan gua kepada SPRM nih.. Hahaha




3 comments:

  1. Ha..ha...ha..ha..ha sikit punya tut ke?

    ReplyDelete
  2. Ikut definasi rasuah dalam manual SPRM bagi penjawat awam ...rasuah adalah suapan samada berupa wang, DERMA , alang, pinjaman, fi, hadiah, cagaran berharga, harta atau kepentingan mengenai harta, iaitu apa-apa jenis harta, sama ada alih atau tak alih, faedah kewangan, atau apa-apa manfaat seumpama itu yang lain.... So, SPRM...apa tunggu lagi?..korang gak yang mengesahkan bahawa Najib telah menerima DERMA sebanyak RM2.6 beliyon yang dimasukkan kedalam akaun peribadinya! Tak kan pulak orang yang kena siasat dan disyaki melakukan rasuah adalah PM dan SPRM pulak kena terima arahan dari PM baru nak kuar waran tangkap? Tu namanya GILA dan kalau SPRM akur bermakna SPRM telah bersubahat dalam kes rasuah ni...

    Nick.

    ReplyDelete
  3. najib terima duit bukan sebagai penjawat awam tetapi sebagai presiden umno...takkan nak gunakan akaun tan tin tun lak utk terima dana CSR??? kah kah kah..tu yg meroyan orang tua tu... kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja