Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 August 2015

Kempen Mengugut Ahli PAS Sudah Bermula

Bhai/DeeDee semua...

Pergh.. cayalah... kempen mengugut ahli PAS sudah bermula... yang kali nih tahap "dewa jalan duta".... yer la... Presiden pon bukan tau mender... ikut jer geng yang sokong bawa rebah tue.... Hahaha....

Tapi kan.. aper nak heran.... kalo orang dah tak berminat lagi dengan PAS... sebab PAS sekarang nih dah jadik bukan macam PAS dulu... PAS sekarang nih dah jadik parti olamak jer... parti ostad jer.... yang lain yang bukan olamak dan ostad semua kena pancung... dari sekecik-kecik kat cawangan sampailah di peringkat pusat....

Hahaha.... oh yer... itu hari dok halau sangat orang suruh keluar dari PAS.... lepas tue skrang nak ugut-ugut nak siasat la.. amik tindakan la... jawatankuasa disiplin la.... Hahaha... Majlis Syura la... Hahaha... semua tue berlakon jer.... 

Dorang buat nih pasai dah cuak.. sebab semakin hari semakin ramai yang dah tak puas hati ngan PAS... dengan perangai fitnah dan label.... siap boleh kafirkan orang lagi... Hahaha... Hancuss la PAS.... hahaha....  Pening sebenarnya PAS la nih.... mana tak nyer... yang kaki sebat harta dunia diangkat jadi Olamak dan Ostad..... hahahaha..... hanya kerana sokong dan puja puji Presiden.... 

Yang mana persoalkan tindakan Presiden yang "gelong kapla tue" semua kena label, kena fitnah... malah siap kena dikafirkan lagie... Hahaha.. lawak siot.... Bantai jer la.... janji korang best....

Kalo betul nak siasat... siasat la dulu pemfitnah tegar dalam PAS yang berlambak dalam FB tue... macam El Haraki ke... TUC Tuk Usin Ceroi ka... atau yang seangkatan dengannyer.... kalo betul nak siasat... siasat la semua sekali.... baru la ader telor.... Hahaha...

2 comments:

  1. PARTI PAS DAN PERLEMBAGAANNYA TAK ADA YANG SALAH TAPI PEMIMPINNYA YANG SALAH DAN BERBUAT ONAR > SEMUA ini kerana DIA dan pemimpin jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
    1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
    2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
    3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
    4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
    5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
    6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
    7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
    8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
    9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
    10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
    11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
    12. dia selalu ponteng sidang parlimen? Sekarang macam sayang Najib
    13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
    14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
    dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

    ReplyDelete
  2. kumpoi lah bukti byk2,jgn sampai jd bukti MH370. bila tak leh lepaih diri cipta isu lain pula.sumuanya gali lobang totop lobang,lobang baru terbuka.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja