Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 August 2015

Catatan BERSIH 4.0

Bhai/DeeDee semua...

Catatan Bersih 4.0 :

1. Ratio peserta perhimpunan dengan anggota keselamatan adalah 100 : 1 (lebih kurang) bagi anggota yang berpakaian seragam.

2. Ratio peserta perhimpunan dengan anggota keselamatan adalah 50 : 1 (lebih kurang) bagi anggota berpakaian preman.

3. Pemantauan spektrum radio dilakukan secara tetap dan berkala serta didokumentasikan sepenuhnya.

4. Pengiraan jumlah peserta perhimpunan secara "cell-node identification" dilakukan dan mempunyai ketepatan 95%.

5. Pemantauan dari udara menggunakan teknologi drone secara live berjaya dibuat tanpa dikesan.

6. Pengujian beberapa peralatan baru untuk penyuraian peserta perhimpunan berjaya dilakukan tanpa dikesan oleh ...

Sekadar berkongsi ...


3 comments:

  1. Hahaha..Hang microwave depa ka bro ....

    ReplyDelete
  2. Bro

    Gue nampak lah drone terbang atas stage ambik gambar keliling..

    Tapi satu yg bersih gagal adalah penggunaan vuvuzela yg melampau.. Apa yg gembira sgy di saat najis merompak.negara dan rakyat di hina.. Vuvuzela di perlawanan bola ok lah

    ReplyDelete
  3. apa pun memang biasa la tu ada benda baru diujikaji
    bila dah yakin akan ada la nanti himpunan yang jadi mangsa kerakusan
    nampak baik tapi ada muslihat
    selalu dengar kami ada tu ni semua yang terbaik
    apa pun dunia tetap sementara bagi yang beringat

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja