Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 August 2015

Kenapa Haron Din Senyap?

Bhai/DeeDee semua..

Selepas SPRM mengakui yang duit sebanyak RM2.6 bilion tue masuk akaun bank peribadi Najib Razak tanpa dipantau oleh Task Force AMLATFA 2001 kat Bank Negara Malaysiia... Dan selepas SPRM bagitau yang duit tue aebenarnya aderlah duit derma.. Langsung kiter tak dengar apa komen Haron Din...

Terus senyap Haron Din pasai iau duit nih... Kenapa aaa dier senyap... Takkan la wartawan takmo nak tanya diee... Mintak ulasan dari dier... Tanya apa macam sekarang itu duit sudah betul masuk sama itu Najib Razak punya akaun bank....

Gua saspek aaa... Sekarang nih Haron Din tengah kawtim ngan Jin untuk cover up ini cerita... Sebab SPRM takmo kasik tau sapa penderma duit sebanyak tue... RM2.6 bilion tue... Bukan kecik anak... Kalo buat wire transfer ke mana-mana bank pon mesti terkezut pegawai yang uruskan wire transfer tue... Memang la fee untuk buat wire transfer nih tak la banyak mana... Tapi sure figure yang lalu dalam wire transfer tue look enormous... Hahaha

So...SPRM takmo kasik tau sapa pendermanyer,l, jadi gua saspek penderma sebenarnya aderlah dari kalangan Bangsa Jin... Duit ditarik dari alam jin... Hahaha.. Tue yang payah nak terangkan dari mana sumber duit tue... Hahaha.. 

Pasai masuk duit dari alam Jin lah menyebabkan duit alam nyata kiter nih jatuh nilai... Hahaha... Tak lama lagi dah serupa macam duit daun yang dari alam Jin.... Dari Alam Angker... Hahaha ... Seram siot... Kena mintak tolong Tamar Jalis la untuk setelkan ini Jin dan naikkan nilai matawang kiter balik.... Tabley nak harapkan Haron Din... Sebab Haron Din dah dalam team Najib Razak...

Hahaha


4 comments:

  1. Salam,

    Apa yang lebih menakutkan berbanding angka 2600 Juta itu? 2600 Juta hanya isu yg sensasi bagi semua orang dan ia hanyalah angka sahaja. Disebalik semestinya ada ancaman yang lebih menakutkan.

    Di sini, permainan Tun dan PM ternyata menjadi untuk mengalihkan pandangan dari pekara sebenar. Saya sendiri masih tertanya tanya

    ReplyDelete
  2. lupa kalau tak leh nk approve comment saya dia blog, email saya rizz24@gmail.com

    ReplyDelete
  3. saiyidina umar bila diminta buat penjelasan macam mana boleh buat pakaian lebih dari orang lain dari kain yang dibahagi sama rata
    tak perlu tunggu berbulan bulan baru nak bagi tau
    ni baru contoh yang boleh di ikuti tak perlu ditakuti
    sprm tolong jangan jadi suruhan pelindung rasuah
    mana mana jabatan pun walau pun namanya khas ka apa jika perlu mesti diserbu jugak
    kalau tidak masing masing rasa besar boleh buat ikut suka
    yang duk serbu sprm pun tak terlepas jugak bila sampai masanya jika perlu kasi serbu
    saling pantau memantau bukan santau menyantau

    ReplyDelete
  4. dah duit masuk dalam akaun jibby, biaq pi laaa..ka hang jeles...cuba check akaun tan tin tun dan ah lim penang...akaun depa kosong kosong saja ke...kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1