Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 August 2015

Maaf Sekali Lagi Sebab Terpaksa Gelak.

Bhai/DeeDee semua...

Tadi gua ader borak ngan kengkawan kat Agensi.... Diorang mai jumpa gua di satu kedai kopi.... Dalam perjalanan diorang pi Kelantan... Hahaha... Diorang tanya gua aper pandangan gua tentang SPRM ... Hahaha... Gua cakap gua gelak jer dengan perangai SPRM nih...

Diorang pon samer kata diorang gelak jer ngan tindak tanduk SPRM.. Malah bos besar kat Agensi pon ader siap buat lawak bagitau kalo ader bebudak Agensi nak berenti dan masuk SPRM diee takkan mengaku sahabat dah... Hahaha... Putus sedara katanya,., hahaha...

Sebab SPRM nih memang dari awal lagi cukup bias biler buat kerja dan biler kena ngan orang politik... Cengkaman orang politik memang macam haramjadah kat SPRM...  Sebab itu biler kami dapat tahu SPRM buat solat hajat kat opis diorang... Kami gelak giler,,. Hahaha...

Dulu masa tengah hebat... Bukan main sombong... Konon orang politik yang dok kawal diorang tue akan jaga diorang... La nih bile kena kapla sendiri baru ader akai... Hahaha... Padan muka.. Itu la orang dah cakap lama dah... Sekali lu orang terpalit ngan orang politik nih... Semua taik diorang pon lu kena palit gak... Hahaah.. Bekap la lagi...

Tengok aper sudah kena... Skrang SPRM sudah lagi hina dari PDRM pada pandangan rakyat... So kalo lepas nih SPRM nak gempak gebang konon diorang ader supreme power ... Orang dah tak heran dah... Siap gelakkan lagi ader la... Hahaha...

Ikan bilis berani la siasat dan tangkap... Biler kena jerung... Diri yang menyiasat tue pulak yang kena tangkap kena gari... Padan muka.. Hahaha... Lebih baik lah lu orang sumer pakat terjun dari atas bangunan pejabat SPRM tue kepala dulu... At least boleh mencontohi Teoh Beng Hock atau Ahmad Sarbani....

Hahaha

6 comments:

  1. kah kah kah .......... hingga akhir nanti (Alleycat)......

    ReplyDelete
  2. salam bro pagi ni gua terkezut najib kata bangkai mh370 dah jumpa kat pulau reunion tu bro kasik la input bro sikit. komen sikit

    ReplyDelete
  3. Allah tga bayar cash kt dunia. Tinggal diorg sedar tak diorg la yg membela rasuah.

    ReplyDelete
  4. Lu gelak sebab lu sebaris dalam pasukan yang benci SPRM...maknanya lu pun ada kes dengan SPRM.

    ReplyDelete
  5. patut buat solat hajat supaya takdak orang lagi mati semasa di bawah tahanan depa..takdal lagi yg kena bolen semasa disiasat..gila seks ka apa penyiasat ni..kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete
  6. xde ape nk komen..saje je tambah komen..mane tau blog hit, bulan depan bole makan MCd..asik telan nasik bungkus je...kahkahkah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja