Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 May 2012

BERSIH 3.0 : Siapa Pengganas?

Bhai.... gua nak tanya lu soklan nih... dan gua rasa lu orang boleh jawab soklan nih dengan mudah....

Soklan nih objektif.... jadi senang nak jawab... kalu tak pandai gak... boleh guna dadu... hahaha

Soklannyer:

Berapakah nisbah keganasan terhadap Wartawan dan Media pada BERSIH 3.0?

1.  10 keganasan dari Polis dan 0 dari peserta Bersih 3.0
2.  9 keganasan dari Polis dan 1 dari peserta Bersih 3.0
3.  1 keganasan dari Polis dan 9 dari peserta Bersih 3.0
4.  0 keganasan dari Polis dan 10 dari perserta Bersih 3.0

Sila jawab dengan akal yang waras bersandarkan kepada bukti-bukti yang ada....

2 comments:

  1. Ganas ni subjebtif la bhai... gua pilih (2) sebab mesti ada pendemo yang suka nak tumpang sekaki 2 untuk belasah polis dalam kelam kabut cenggitu. Tak banyak tapi yang pasti bukan gua sebab gua, er, gua n-Anti rasuah... haha !

    kalu 1 vs 1 tapi sorang tu kena gari tangan kat belakang, kena tutup mata lagi, tu meme ganas gila bab* ...hehe

    ReplyDelete
  2. Bhai Hanz...

    Hahaha... komen lu memang tabley blah la bhai... hahaha...

    Bab tumpang sekaki tue... hahaha... stendet la bhai... even kalu ader member bawak balik awek kekah kat rumah sewa.. sure ader yang tumpang sekaki....

    Err... Zina adalah dosa yang besar .... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja