Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 May 2012

Kadir Sheikh Fadzir Perlu Jawab

Bhai.... gau tak berkesempatan pergi majlis Hi-Tea PAS Kemaman dengan Kadir Sheikh Fadzir nih... kalu gua sempat pergi itu hari... mesti akan kuar soklan cepumas daripada gua... hahaha... kira macam episod terjah atau dalam bahasa AdukaTaruna "LANGGAR" ... hahaha


Gua ader soklan cepumas buat Kadir Sheikh Fadzir nih yang gua rasa dier perlu jawab... jawab dengan ikhlas dan tak perlu bermuka-muka serta banyak dalih...

Kadir Sheikh Fadzir kena jawab;

  1. Berapa kalikah arahan dari beliau (semasa beliau jadi Menteri Penerangan dulu) kepada semua media untuk memutarbelitkan cerita dan isu berkaitan PAS dan Barisan Alternatif?
  2. Berapa kalikah arahan dari beliau (semasa beliau jadi Menteri Penerangan dulu) kepada semua media untuk menyekat berita (digelapkan) daripada PAS dan Barisan Alternatif untuk sampai kepada rakyat?
  3. Berapa kalikah arahan dari beliau (semasa beliau jadi Menteri Penerangan dulu) kepada semua media supaya menipu tentang bilangan orang yang hadir dalam apa-apa rapat umum dan ceramah berkaitan PAS dan Barisan Alternatif?
  4. Berapa kalikah arahan dari beliau (semasa beliau jadi Menteri Penerangan dulu) yang menekan semua media?
  5. Berapa kalikah arahan dari beliau (semasa beliau jadi Menteri Penerangan dulu) yang mengugut semua media?
Tolong aaa... Kadir Sheikh Fadzir .... sila jawab dengan ikhlas.... tak payah la buat agenda keling dan mamak lu... tak payah la nak putar belit.... 

Sori... gua tak maafkan Kadir Sheikh Fadzir nih.... sori aaa.. sebab bangsa MAMAK nih susah skit kiter nak percaya ... hahaha

4 comments:

  1. Sokong sangat bro,tengok mamak madey iskandar kutty sudah ,berapa punya kelentong & seleweng sampai la nie! Ni pun spesis sama aar jaga mana tau kot spy dalam blanket ;) Jangan lupa pepatah jumpa dotdotdot pukoi dulu dari jumpa ular !

    ReplyDelete
  2. Salam bro ..

    Stret tu de poin .. minta link exchange utk ghaflah.blogspot.com

    thanks

    ReplyDelete
  3. hahaha... mamak keling nih dah terdesak beb... sebab tau umporno dah nak mampusssss...

    So... kena selamatkan diri dulu beb... dah dasar sifat mamak macam tu... apa boleh buat bhai...

    Hanya makhluk bangang jer.. yang percaya dengan mamak nih... hahaha...!!!!

    ReplyDelete
  4. Bhai Amuraria dan ISA....

    Komen lu orang tabley blah la... hahaha...

    Gua rasa aaa... National Geographic patut buat satu documentary tentang Mamak la... hahaha.. baru senang kiter tau dari mana datangnyer Mamak nih... dan kenaper diorang cakap Tamil kat rumah walaupun diorang mengaku diorang Melayu... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja