Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 May 2012

Syaitan Pun Malu

Hahaha.... Ngarut betul la UMNO/BN nih.... hahaha.. punya lar takut ngan kebangkitan rakyat Malaysia yang semakin hari semakin sedar akan bencana dan celaka yang dibawak oleh UMNO/BN nih... sampaikan semuanya diperkudaka.... hahaha

Teruk betul la.... Ularmak dan Kangkong aper lagie... semua ternganga menunggu rejeki turun dari tangan UMNO/BN... yer la... pada pandangan Ularmak dan Kangkong nih... rejeki bukan datang dari Allah Taala... Tuhan Sekalian Alam... tapi datang dari UMNO/BN ...

Sebab itu lar diorang sanggup bersekongkol dengan UMNO/BN ... Malah Ularmak, Kangkong dan Mufto nih sanggup menjual ilmu dan agama... demi sesuap nasik... hahahaha..... Moga-moga masa mati nanti pun mengucapkan kalimah "Tiada Tuhan Melainkan UMNO/BN" ....

Bhai... Syaitan pun malu camnie... Syaitan (Azazil) pon tahu dan yakin Allah AzzaWajalla yang menurunkan rezeki.. yang menghidupkan dan yang mematikan... serta yang mempunyai dan menguasai segala kerajaan... Syaitan (Azazil) pun takkan mengaku Tuhan selain dari Allah....

Bayangkan... bila mana Azazil (Syaitan) berkata dengan Firaun ... yang mengatakan bahawa Azazil sendiri pun tidak akan mengaku dirinya Tuhan.... dikala Firaun mengangkat dirinya sebagai Tuhan....

Inikan pulak kepada pemberi rejeki.... Tapi kalu dah spesis bangang UMNO/BN tue... susah skit nak cakap aper... yer la... diorang nih terlebih bijak... sampaikan Syaitan pun malu .... hahaha

5 comments:

  1. belasah bro tapi jgn lupa teruskan belasah.

    ReplyDelete
  2. SENANG BETUL UMNO-APCO-BN MELEMBUKAN,MENGKELDAIKAN,MEMPERKUDAKAN SEMUA AGENSI & BARANG ;) SUNGGUH TAAT IKUT PERINTAH SELEWENG & KELENTONG !

    ReplyDelete
  3. Bhai... kalau syaitan pun tau malu... lu agak2 puak penchachai umno tu tampal muka diorang dengan kulit babi berapa inci bhai...

    kalau lu tak tau... gua nak pi tanya Rosmah Mansor... mungkin dia tau kot... hahahaha...

    ReplyDelete
  4. Bhai-Bhai semua....

    Hahaha... tak larat nak gelak baca komen lu orang.. hahaha... tambah lagi komen ISA... hahaha

    Wei ISA ... Syaitan pon akan termuntah hijau biler jumpa Rosmah Mansor... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja