Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 May 2012

Panel Bebas Kepala Butuh Najib La

Bhai... macam sial jer... itu hari Najib Razak kata akan ader satu panel bebas untuk siasat BERSIH 3.0 .... mula-mula nampak macam best... nampak macam bagoosh... tapi rupanyer... sebijik macam kepala butuh Najib lar...

Panel bebas kepala butuh Najib lar... biler lantih Hanif Omar jadi ketua panel bebas nih... 

Ini bukan bebas... ini bangang namanyer.... aper ker jadah lantik mangkuk ayun bangsat nih.... Tiga hari sebelum BERSIH 3.0 itu hari mangkuk nih cakap BERSIH 3.0 diserapi oleh agen-agen Komunis... la nih mangkuk nih plak dilantik untuk mengetuai "PANEL BEBAS" ...

Macam sial jer.... nak tipu dan bodohkan ahli UMNO boleh aaa... orang lain rakyat Malaysia mana boleh kena tipu bangang macam nih.... Bagero betul lar Najib nih...

Aper "DEWA-DEWA" tak nak komen ka.... atau sudah senyap kenyang melantak harta rakyat..... bangsat betul lar biler ader dewa-dewa sembilan ekor nih..... 

2 comments:

  1. Hanif Omar sudah nampak komunis dalam Bersih 3.0. Lepaih tu pula dia pakat dengan 2 beruk lagi bekas, seorang banduan dan seorang MAFIA kata macam2 kat orang Bersih. Tudoh Tuan Guru.....saya tidak berani nak tulis kat sini, hampa agak sendiri ler. Dah puas dia tengok komunis dalam bersih dangkat pula jadi ketua panel bebas. Lebih baik ambil ketua Bahagian UMNO mana2 jadi ketua panel.
    PRU 13. talkinkan Umnuuu.

    ReplyDelete
  2. Bhai Sheikh Razak...

    Macam mana Hanif Omar boleh kenal Komunis.... hahaha.... Hanya komunis jer yang akan kenal komunis... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja