Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 May 2012

BERSIH 3.0 : Jaminan Keamanan Rasulullah S.A.W

Bagi orang yang beragama Islam, yang mengaku Islam dan beriman dengan Nabi Muhammad S.A.W maka tentunya mereka akan sentiasa mengingati aper yang Muhammad Rasulullah S.A.W nyatakan semasa penaklukan Kota Mekah (Fathu Makkah)... selaku Jaminan Keamanan Rasulullah S.A.W ..

Aper yang Rasulullah S.A.W nyatakan itu aderlah arahan yang kekal dari hari itu sampailah ke hari Kiamat nanti....

Dan semua orang yang beriman dan mengaku Islam, wajib taat atas arahan ini. Bagi sesiapa yang tidak taat atas arahan ini, maka gugurlah iman dan amalnya...

Sabda Nabi Muhammad S.A.W ketika Fathu Makkah
"Siapa yang masuk masjid maka dia aman, siapa yang masuk rumah Abu Sufyan maka dia aman, siapa yang masuk rumahnya dan menutup pintunya maka dia aman."



Ada pihak mengatakan ada video asal yang tiada suara laungan azan... Persoalan gua bukanlah kepada adernyer laungan Azan atau tidak... tetapi lebih kepada arahan Rasulullah S.A.W yang mesti kekal menjadi peraturan bagi setiap yang mengaku Islam, beriman dan beramal dengannya.

Lainlah kalu diorang (anggota PDRM) yang dalam video nih aderlah bukan Islam... namun pastinya akan ada diantara mereka-mereka itu pegawai-pegawai (atau anggota lain) yang beragama Islam. Sepatutnya mereka mesti menegah dan menghalang daripada ianya berlaku.

By the way... Just nak kasi tau lu orang satu perkara nih

  • Binatang Babi walaupun hina pada pandangan lu orang... Ianya pasti tidak akan melanggar fitrah Allah dan akan sentiasa hormatkan Allah ... dan ianya senantiasa berzikir kepada Allah,
  • Binatang Anjing walaupun hina pada pandangan lu orang... Ianya pasti tidak akan melanggar fitrah Allah  dan akan sentiasa hormatkan Allah  ... dan ianya senantiasa berzikir kepada Allah,
  • Azazil (ketua syaitan yang dilaknat Allah Taala) walaupun hina pada pandangan lu orang, namun ianya tetap hormatkan dan mengaku Allah Taala sebagai Tuhan, cuma Azazil tidak mahu tunduk kepada Nabi Adam A.S dan kepada manusia

Tetapi... gua berani jamin... kalu mengikut video ini.... yang buat kerja giler ini (belasah orang dalam kawasan Masjid tambah lagi kalu waktu Azan dilaunkan) mesti lagi hina dari binatang Babi, Anjing dan Azazil .... hahaha.. sebab diorang nih tak hormatkan Allah Taala ....

Sesungguhnya mereka-mereka ini sehina-hinanya... waima tidak layak diklasifikasikan sebagai binatang ... kerana binatang pun tahu hormatkan Allah Taala....

Kesian aaa... nak panggil aper aaa... nak panggil binatang tak layak la pulak... hahaha....

Errr... mana dier Mufti HarusSanaSini dan Bekas Mufti Noh Gadot tue... takmo keluar fatwa ker tentang nih... hahaha.... gua nak tengok apa macam lu orang defend mangkuk-mangkuk nih... hahaha ...

Tentang KPN Ismail Omar tue... errr... dier nih Islam ker idak nih... hahaha ... kalu dier mengaku Islam... mesti dier akan arahkan satu siasatan menyeluruh dan kenakan tindakan kepada anggota PDRM yang terlibat... itu kalu Ismail Omar nih Islam la wei.... hahaha ... yang ini gua tak berani jamin... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja