Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 May 2012

Yahoo... Shahrizat Jalil Tak Bersalah

Hahahaha... tue la korang... tuduh lagi kat Shahrizat Jalil... tengok... dier maner ader buat salah mender pasai isu Lembu Kondo NFC tue... takder salah pon... takder kena mengena pon...

Tak caya ker... tue SPRM dah bebas dan lepaskan Shahrizat Jalil dari pertuduhan campurtangan dan rasuah pada isu NFC tue...

Wei... Shahrizat Jalil tue maksum la... maner ader buat salah.. maner ader rasuah.. tak macam Anwar Ibrahim.... banyak sangat Anwar Ibrahim nih buat salah... buat rasuah.... Samer gak macam Nizar Jamaluddin dan Lim Guan Eng... banyak rasuah la wei....

Shahrizat Jalil maner ader salah... tak bersalah la wei... Shahrizat Jalil tue maksum la....

Ini satu lagi mukjizat nih.... mukjizat yang dikurniakan oleh "Banyangan Tuhan di muka bumi" .... hehehehe

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja