Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 May 2012

Trend Terkini

Bhai.... skarang dah ader trend terkini.... PERKASA dan geng PEKIDA dah tunjukkan jalan.... hahaha

Trend terkini lagi sensasi aderlah.... kalu lu tarak puas hati samer mana-mana orang... lu buat jer demo kat depan rumah orang yang lu tarak puas hati tue... 

Contoh;
  1. Geng Peniaga KL yang didalangi oleh PEKIDA bukak gerai burger kat depan rumah Ambiga... pasai tak puas hati ngan Ambiga dan BERSIH 3.0
  2. Geng PERKASA dan UMAMAKNO Pulau Pinang plak buat upacara pengebumian kat depan rumah Lim Guan Eng ... pasai diorang tak puas hati cara Lim Guan Eng mentadbir Pulau Pinang.... 
Hahaha....

Lepas nih... boleh lar kiter buat benda yang samer gak kat semua rumah orang yang kiter tak puas hati.... hahaha.... kepimpinan dari teladan kan... hahahaha

Oh yer... pelik gak gua... macam mana geng peniaga KL yang didalangi PEKIDA tue boleh bukak gerai burger kat depan rumah Ambiga.... err... Penguatkuasa Majlis Bandaraya takder plak datang sergah dan rampas semuanya kerana berniaga ditempat yang tidak dibenarkan... hehehe... atau penguatkuasa sudah dibayar... sudah takut... pasai semua didalangi oleh UMAMAKNO .... hahaha...

Wei... hari nih depa kata hari ulangtahun UMAMAKNO ke 66 ..... hahaha... nak tipu pon pada-pada la.... itu dulu tahun 1987 kan sudah mati.... macam mana boleh sambut hari ulangtahun yang dah mati.... hahaha....

Ohh.... lupa la... yang dulu UMNO... yang sekarang nih UMAMAKNO .... hahaha... lain.. lain.... hahaha ... yang dulu disokong oleh manusia yang bernyawa... yang la nih disokong oleh hantu... pengundi hantu... hahahaha

Baca : SINI dan SINI

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja