Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 November 2013

Negara Kafir Negara Islam

Bhai/DeeDee sekalian...

Aper nak jadi la... Diorang dok canang yang Malaysia nih Negara Islam.... Tapi jenayah meningkat naik dan penjara sana sini dan makin ramai penghuninya...

Tapi negara kafir pulak boleh kurang kadar jenayahnyer... Aper nak jadi la... Memalukan lar...


Itu belum lagi negara kafir nih laksanakan undang-undang syariah (hudud, qisas dan ta'azir)...

Hahahaha..

2 comments:

  1. nampak macam ok tapi jika mati dalam kedaan kafir tetaplah jadi insan yang amat rugi diakhirat nanti.

    Islam untuk dunia dan akhirat bukan untuk dunia saja.

    ReplyDelete
  2. Lu Anon just can't read between the lines..huh??

    Ikut topik saja le... jangan melencong ke isu, perkara lain, boleh tak?

    Cerita pasal penjara ni, makin kurang penjenayah mungkin sebab makin bagus kualiti hidup rakyat, terbela, berkebajikan, ekonomi kukuh & penguatkuasaan undang-undang yang adil.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja