Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 November 2013

Muktamar : Lakonan Stendet

Bhai/DeeDee ...

Gambor gua chilok dari portal Malaysiakini.... Kredit untuk yang empunya kredit....

Ader orang tue kan..... kan depan semua perwakilan di Muktamar.... mulut dier citer A ..... biler dalam kelompok geng-geng gu dier.... mulut dier citer B .... biler dalam kelompok penyokong-penyokong PR ... mulut dier akan citer C ....

Yang best tue kan... citer A tak sama dengan citer B dan citer C ..... semua kontradik.... hahaha

Bukan sekali buat perangai camnie.... dah berkali-kali... dan yang best tue.... setiap kali buat perangai camnie... semua lepas.... ramai plak yang bekap.... walhal.... diorang yang bekap tue tak tau pon mamat nih ader tiga variasi citer.... A, B dan C.... hahaha

Aper-aper pon.... best gua tengok Muktamar kali nih.... dah abis 3 botol air cola saiz 1.5 liter dan 2 beg besar bertih jagung perisa durian gua dah tibai .... sambil layan lawak Muktamar nih.... hahaha

So.... agak-agak lu orang aaa...... sampai biler aaa mamat nih boleh berjaya dalam variasi citer A, B dan C dier.... hahaha.... berapa lama aaa lakonan stendet nih nak dimainkan aaaa.... hahaha.... terbaek lar....

Jom kiter layan lawak nih.... gua nak kuar sekejap nak pi pasaraya Nirwana milik Kurt Cobain nih ... stok bertih jagung perisa durian gua dah abis.... nak kena cari stok sat.... Hahahaha....

2 comments:

  1. Ddlm setiap prsembahan lakonan mesti ada skrip,, sbg cth..
    **hud hud hudd HUDDUD then why Stop?!
    ..stop stop Stoppa,,Stoppa Alley lah!

    **why?why so special with Stoppa Alley?
    ..big big white WHITE cotton spendd,, sus'spendurrr' lah.,
    ..such like him there is no HUDUD,,n HUDUD must be Stoppa 2 let him punch'out(pancut) la kah kah kah!

    **he he..klu demo tak ghoyak kawe tak tahu,,gitu HUDUD puak2 mu keh?

    **Dewa dewi ikang besar and crony sume LEPAS kelaut..khas utk ikang bilis saje HUDUD mu tuu,CANTIK ada class tuan guru!!

    ReplyDelete
  2. ku...ku...ku...kubur...ma...ma..ma...mati...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1