Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 November 2013

Ader Dengar Citer Tak?

Bhai/DeeDee sekalian...

Hari nih aderlah hari Rabu... Rabu minggu ketiga setelah berlakunya insiden rompak dan bunuh di Ambank USJ... Sudah lama masa berlalu... Ader lu dengar citer tak tentang pemilik syarikat kawalan keselamatan tue atau wakilnya hadir berjumpa waris mangsa untuk menyampaikan kekesalan atas aper yang berlaku...

Ader dengar citer tak?

Pemilik kontrak kawalan keselamatan tue pon takder amik pot... Inikan pulak kambing hitam... Takkan la kambing hitam mau sesajer hulur tengkok nak bagi kena sembelih ... Hahaha... Betul tak.... Memang haramjadah punya manusia nih... Oh yer... Kambing hitam pon khabarnya kejap nama nih kejap nama tue.... Hahaha... Lawak siot...

Kambing Hitam Strikes Back.... Hahahaha    (Sumber)

KDN yang cuai dalam urusan tapisan keselamatan pon takder nak nyatakan kekesalan... Nak harap Zahid Hamidi datang jumpa waris mangsa pon jangan mimpi la... Nasib baik la ader mamak tulekek sorang tue yang hadir... Itu pon kiter tak tau dier hadir sebab ikhlas atau sebab mau masuk berita... Hanya Allah jer yang tahu...

Berbalik kepada citer kes nih...

Ader dengar citer tak suspek dah ditangkap... Ader dengar citer tak yang Fitness First disiasat.... Ader dengar citer tak??

Oh yer... Gua rasa kan... Kalu ader lagi kakitangan yang mati ditembak di Ambank... Mesti takder sorang pon kakitangan akan bising... Sebab semua sudah jadi pengecut... Semua sudah diugut.... Tabrani nak bising... Takut nanti kena buang kerja... Kesatuan Sekerja Ambank pon senyap jer... Wei ... Berapa banyak duit sudah sumbat kat mulut aaaa....

Inilah jadinyer kat Malaysia... Teruk...


10 comments:

  1. Beze benor tindakan diantara kes pengasas bank dengan pekerja biasa bank.

    ReplyDelete
  2. Patut lah PDRM beria-ia sangat dok nak siasat siapa yang bocorkan gambar dan video CCTV kejadian tu.ada main wayang rupanya.

    ReplyDelete
  3. dah tangkap ke pihak yang kasi bocor CCTV kejadian tu.individu nya pihak pengurusan AM BANK la..siapa lagi.main wayang rupanya.orang dah beranak bercucu,bleh satu keturunan stay kat malaysia,dapat segala2...alih2..milik my kad palsu !

    ReplyDelete
  4. 'Bekas' jugak yang bercakap...

    COBOL

    ReplyDelete
  5. Patutle maghah beghiye-ghiye pade sape yg ambik gambo kejadian lepeih tu disebonye pulak.
    Deme nak kalih ceghite ghopenye. Ate, kalo adele yg tau kesah yg sebeno ce bekabo kat teman ni weh oii...

    ReplyDelete
  6. lhooo... Lumayan rameinya Ardi Hamza di luar sana...
    Teruja dan rasa enak bangat sama itu layanan PDRM @ KDN RM100... Udah IC palsu, kok bikin ribut ngak dicariin pak polisi? Camera man gampang2 aja ke rumah pasung... Nga adakah lagi korban tembak dan rampok nanti... Hanya saudara mereka @ Menteri KDN yg bisa menjawabnya... Jawa menempe Indon menembak...
    Kahkahkah!!!

    ReplyDelete
  7. Salam C++

    Berbalik kepada KDN+JPN+PDRM! Kahkahkah! Nanti Yong belasah dalam blog!

    ReplyDelete
  8. undang-undang negara yang macam taik ! ABU !

    ReplyDelete
  9. Keghoje deme tu aje senang bebeno tu yong, mengegham memanjang tunggu sampe menetaih. Bila nak menetaih, idokle teman tau nak ngabonye he'eh. Kalo ditingge kaghang takut dilantak dik ulo, ihh tak siyo teman nyoghehnya panjang lebo di sini he..

    ReplyDelete
  10. kerajaan manusia dilingkari kepalsuan kerajaan Allah yang Maha Suci.patuhlah kepada perintah Allah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja