Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 November 2013

Pengat Oh Pengat

Bhai/DeeDee sekalian....

Lu orang pernah makan pengat tak? Ala... pengat pisang ka... pengat labu ka.... atau pengat ubi kayu..... Hahahaha.... tak pernah makan..... oooo... rugi lar wei.... Hahaha...

Gua memang pernah makan... tapi gua kureng gemar... sebab benda manis nih gua kureng skit... kalu benda pedas ker gua takder hal.... Hahaha....

Ops... aper yang gua nak citerkan aderlah... berkaitan dengan isu bodek...... atau jugak dikenali sebagai ampu..... Nak dapat pengat kalu kena la ampu atau bodek.... tarak ampu @ bodek kalu jangan mimpi lar.... Kalu pon dah diterbagikan pengat pisang tue ka.... takder masalah nak buruk siku amik balik kalu tak dapat ampu atau bodek....

Hahahaha.....

Nasib la badan..... nak makan best kalu... nak rasa sedap pada perut dan bawah perut... kena la ampu dan bodek.... kalu tak miss soru.... Hahahaha .... aper punya bangang la.....

Ader paham ka???

1 comment:

  1. hanya orang yang tertentu saja tergoda dengan pengat la ni orang dah tak heran dengan pengat bukan hebat sangat dah banyak pengat jadi basi hangit dan bawa penyakit pula tu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja