Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 November 2013

PAS Penang Makin Kelaut

Bhai/DeeDee sekalian....

Budaya sikit-sikit sidang media nih dah makin hari makin kuat dalam PAS.... tak puas hati sana sini... terus keluar dan buat sidang media.... Gua rasa aaa... inilah hasil dari aper yang slalu Hassan Ali dok latih dulu..... cara terbaek untuk dapatkan perhatian...

Dulu masa Hassan Ali masih melepak dalam PAS.... dier cukup rajin buat benda camnie... sampaikan anak buah dier Hafiz Nordin kat Penang nih pon terikut sama... sampailah dah keluar dari pimpinan PAS pon masih lagi mengaku bercakap atas nama PAS.... hahahaha......

Kat Penang nih... PAS cuma menang satu DUN jer .... itupon menang sipi-sipi jer.... Memang PAS memang tak kuat mana di Penang.... tapi... nampaknyer PAS Penang bukan nak cari jalan nak bagi perbanyakkan kerusi DUN yang dimenangi oleh PAS pada PRU-PRU yang akan datang... melainkan dok berebut nakkan jawatan dan pengaruh....

Nak pengaruh mendernyer kalu PAS sendiri tak kuat... lain la PAS dah kuat di Penang ... baru la ader pengaruh.... Kalu ader pimpinan dalam PAS yang rasa boleh berjaya dengan kekuatan sendiri di Penang.... sampaikan rasa boleh keluar dari PR dan pada PRU akan datang konpiden boleh menang banyak kerusi DUN di Penang..... gua rasa aaa.... diorang nih bermimpi tahap "dewa jalan duta" la.....

Sebelum nak sembang deras.... PAS Penang kena perkukuhkan dan perkuatkan pengaruh dalam setiap DUN yang diorang bertanding dulu.... barulah ader kena.... Aper-aper pon.... seperti orang tua-tua ader cakap la dalam bentuk peribahasa...... "ukurlah baju dibadan sendiri" ....... hahahaha

SUMBER

6 comments:

  1. kihkihkih... seronok jika benar-benar PAS keluar PR. kita tengok puak2 ni dalam pru14. di mana kedudukannya...

    ReplyDelete
  2. dah stat naik getik dah kat ostaz2 PAS ni.

    ReplyDelete
  3. Itu olang yikut contoh lan taulalan lalipate tok gulu yg lepot itu pil kuta masok lalam tv3 maa,,lan sampai sikalang pon itu olang jd agen pil kuta pon ta le kena tangkap pon, itu selupa celite mohong maa..itu macam tok gulu manyak kuat sumayang pon manyak kuat mohong ka? aiyaa!

    ReplyDelete
  4. Salam C++

    Dari jadi duri dalam daging, baik keluar jer. You won't be missed...So no need to worry-worrylah.

    ReplyDelete
  5. puak faqih ni lebih teruk dari puak yg tak faqih. ulama mender cam tu. terhegeh2 minta jawatan pada orang kapir. tak malu ke?

    ReplyDelete
  6. tak sedar diri langsung pas penang ni

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja