Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 March 2015

Jin Tak Takut Ostad Sampul?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... Bukan ke golongan Ostad nih ader banyak ilmu katanyer... Takkan la dengan banyak ilmu pon Jin tak takut... Ini mesti pasai dah banyak sangat sampul dapat .. Tue yang ilmu dah jadi tak kebal dengan Jin... Hahaha... Sampaikan jin pon tak takut kat Ostad Sampul....

Hahaha... 

Ugut bunuh sudah, merajuk sudah... La nih isu jin la plak.... Hahaha.. Lepas nih agak-agak lu aper plak akan keluar.. Hahaha... Semua isu mau kasi nangis.. Kasi sedih... Kasi itu air mata kuluar .. Ader masuk habuk ka??? Hahaha

Ostad oi.. Sampul banyak tue hulur-hulur la sikit sama jin kasi kawtim... Jangan la sebat sengsorang ja ... Hahaha .. Nanti jin kata tak aci la...




P/S : jangan lupa mintak air sebaldi dari pakar Jinnekologi aaaa... Hahaha... Bukan Abdullah Ahmad Badawi aaaa (walaupon bini dier nama Jean)...

P/P/S : 24 tahun berdakwah aaaa penuh ngan sentimen rasis Melayu... Jadik berapa ramai dah orang bukan Melayu yang bukan Islam dah didakwahkan sehingga memeluk Ugama Islam yang syumul nih? Kalo takder sorang pon dapat ditarbiahkan... Maknanyer dakwah tue tak sampai la... Hahaha... Tak payah jauh la... Ader tak Ostad Sampul nih dan Ostad Sampul yang lain masuk ke hutan berdakwah kepada Orang Asal dan Orang Asli serta Pribumi???? Hahaha.. Sendiri tau jawapannyer aaa...


4 comments:

  1. Jadik berapa ramai dah orang bukan Melayu yang bukan Islam dah didakwahkan sehingga memeluk Ugama Islam yang syumul nih?

    Felixia Yap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai/DeeDee Anonymous...

      Biler plak Ostad Sampul yang tarbiahkan Felixia Yap.... Hahaha... Maner amik sirah nih???

      Delete
  2. jika tengok dengan matahati tv tu jugak yang siar dakwah tv tu jugak yang siar maksiat
    apa dah jadi
    ini macam boleh dikira ada habuan ka?

    ReplyDelete
  3. Orang ahli agama ni jika bab duit mereka cukup cepat jatuh hukum sebagai contoh kita tengok ustazah(Sama isteri orang atau masing bujang) dijemput buat ceramah sama ada forum perdana atau tazkirah dimasjid dan duduk diatas pentas bersama ustaz atau ulama lelaki yang bukan mahram dan berceramah pula dihadapan pendengar lelaki dihadapan dan kaum ibu dibelakang apakah cara berjemaah berkumpul dibolehkan dalam agama islam ,jika ditanya pada para alim dan ustaz duit mereka akan terus buat hukum itu harus kerana hendak menyampaikan dakwah pada pengikut Nabi kita Muhammad s.a.w. dan banyak lagi contoh yang ustaz-seperti ini di negera kita ini,kita lihat cara dakwah dijalan di negara jiran kita jika ustazah berceramah didepan kaum lelali mesti ada seorang perempuan menampinginya dan kaum ibu pula duduk dibarisan hadapan cumanya dakwah dinegera jiran itu tidak sesuai disini oleh kerana dakwah mereka akan diringi dengan musik walau pun dalam masjid.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja