Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 March 2015

Pejuang HududLah Sangat ...

Bhai/DeeDee semua...

Sori... Gua takmo nak banyak citer... Tapi pada gua yang bagi ugutan bunuh nih kira masih okeh lagi... Tapi yang bagi ugutan rogol nih la yang paling menghinakan Islam itu sendiri... Kata konon diri tue pejuang Islam... Ini bangang namanyer...

Buat malu ja...


Samer macam perangai pejuang Islam yang tak reti nak berhujah... Hanya berani melabel, ugut, belasah dan pukul belakang ja... Hahaha... Tak kira la kat Masjid ka.. Kat mesyuarat ka... hahaharamjadah punya pejuang Islam .... Hahaha... Pejuang Islamlah sangat... Pejuang Hududlah sangat...

Perangai melabelkan, ugut, belasah dan pukul nih biasanyer puak Syiah ja yang buat... Hahahaa....

*** TAMBAHAN : Tindakan dibawah ini bukan cara yang diperuntukkan dalam Islam dan tindakan pembunuh-pembunuh ini amatlah dikeji dan dilaknati Allah Taala... dan kerja membunuh tanpa haq ini neraka jahanam lah tempat kekal abadi... Kalu pon perempuan itu bersalah, ada cara penghakiman dan hukumannyer... Bukan ikut hati ja...  Dan pada seiapa yang ersetuju dengan tindakan pembunuhan perempuan tersebut... pada gua diorang nih bukan orang yang beriman...



9 comments:

  1. yang ugut rogol tu kalis hudud ke? serupa dewa?

    ironic.

    ReplyDelete
  2. Apa itu FITNAH?

    Apa itu JANJI?

    Sape suka buat FINAH liwat & pilkuda?

    Sape yg suka langgar/nodai JANJI?

    Umno langgar/nodai JANJI royalti

    PAS dgn sgt2 mudah dihasut & diBODOHkan umno, lalu PAS langgar/nodai JANJI mrk dgn PR/pakatan

    MUNAFIQ, itulah sifat mrk yg MUNGKIR serta mnodai JANJI + dgn FITNAH tentulah betul2 mnjd yg paling lahanat skali!

    Klu umno dgn jls dan TERANG tlh mnodai serta melanggar JANJI2 mrk trhdp PAS ddlm PRJANJIAN besar soal ROYALTI minyak..

    Kini giliran PAS yg DUNGU itu pula diBAHALOLkan umno agar mnodai serta mlanggar JANJI trhadap PR/pakatan!

    Jlslah kini siapa SETAN yg dkenali dan siapa pula SETAN sorban kopiah paling2TOLOL yg kini lebih TOLOL drp lembu yg cuba bersembunyi yg trang2 diTOLOLkan umno supaya engkar mlanggar & mnodai JANJI

    TIDAK kah reti malu dgn mngaku sbg PEWARIS nabi ttpi dgn TERANG2 suka mmFITNAH serta mlanggar JANJI!

    Alangkah jahat LAKNATnya org2 yg TERANG2 tlh mlanggar JANJI serta dgn bodoh-SOMBONG pula mndakwa ingin mnegakkan hukum-HUDUD ALLAH!??

    JADI..

    Jadi apakah JADAHnya nanti apb kdua2 puak SETAN2 yg suka meLANGGAR kpd JANJI2 mrk sndiri itu diberi kuasa utk mnjlnkan HUDUD..

    Alangkah tolol BAHALOLnya kpd ssiapa shj yg percaya serta MENYOKONG ruu HUDUD yg tlh diHIJACK oleh kdua2 puak SETAN2 gelap-songlapROMPAK itu yg dgn TERANG skali sgt suka mlanggar serta mnodai JANJI2 mrk sndiri

    Mrk sama2 tlh mngHIJACK kalimat ALLAH

    Mrk HIJACK juga makna WALAQ & ulamak

    Kini mrk HIJACK erti HUDUD seolah2 mrk lah yg paling-SUCI skali w.pon dgn TERANG skali mrk tlh slalu mmbuat FITNAH-pilkuda & barua, juga mnodai serta mlanggar sgl JANJI!

    ReplyDelete
  3. Salam tolong jgn salahkan syiah

    Yang runtuhkan wtc9/11 adalah suni wal jamah. Yg bikin onar di syria dan isil adalah suni wal jamah.. 90% terorist dunia adalah sunah Wal jamah. Itu sebab Amerika selesa kerja dgn syiah ...yg bukan terorist .objektif syiah hanya Israel laknatullah. Tapi suni semua tibai... Sama suni pun jadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Malaysiabaru ...

      Gua berkias tue... Bermetafora... Hahaha... Harap lu paham maksud gua yang sebenarnyer...

      Delete
  4. syiah aim israel?..hahahhahahahahahahhahahaha

    ReplyDelete
  5. bakar masjid kena bunuh? dipakistan tu setiap hari bunuh org. naik bas kena tembak. solat kat masjid kena bom. doktor, mejar, jurutera, pegawai polis, pegawai kerajaan semua kena tembak. yg bestnya, mamat sunni pun kena tembak sedang jalan2 dgn rakannya <- ini metafora bhai...

    ReplyDelete
  6. Saya menyokong hudud didaulatkan tetapi bukan dipimpin oleh pas kerana pemimpin pas sekarang bangang, umno telah menyokong hudud dan tururt sama memperjuangkan hudud, sewajarnya umno patut kekal memerintah negara ini. pilihanraya akan datang marilah kita bersama-sama mengundi umno untuk melihat hudud dilaksanakan dengan jayaanya. satu lagi pemimpin pas tidak mahu menang pilihaaraya hanya mahu melihat hudud dilaksanakan

    ReplyDelete
  7. 2:2. Kitab (Al Qur'an) ini tidak ada keraguan padanya; petunjuk bagi mereka yang bertakwa,

    2:3. (yaitu) mereka yang beriman kepada yang ghaib, yang mendirikan sholat dan menafkahkan sebahagian rezki yang Kami anugerahkan kepada mereka,

    2:4. dan mereka yang beriman kepada Kitab (Al Qur'an) yang telah diturunkan kepadamu dan Kitab-kitab yang telah diturunkan sebelummu, serta mereka yakin akan adanya (kehidupan) akhirat.

    2:5. Mereka itulah yang tetap mendapat petunjuk dari Tuhan mereka, dan merekalah orang-orang yang beruntung.

    orang yang menentang ayat ayat Allah termasuk dalam golongan apa?

    ReplyDelete
  8. hudud mcm ni lu org nak sokong ke?

    (4) Mana-mana orang yang mendakwa dan saksi-saksi yang memberikan keterangan dengan suci hati, sama ada dengan syahadah atau bayyinah di hadapan mahkamah, untuk membuktikan kesalahan zina atau liwat tetapi keterangan ini tidak memenuhi kehendak hukum syarak bagi tertuduh dikenakan hukuman hudud tidaklah melakukan kesalahan qazaf.

    Mereka memasukkan klausa ini kerana hendak menyokong tindakan Saiful Bukhari sedangkan hukum ini tidak wujud dalam mana2 kitab Feqah. TB

    setau aku kalau tuduh org zina liwat kena bawa 4 org saksi.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja