Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 March 2015

Cuba Teka Ini Gambar Siapa?

Bhai/DeeDee semua...

Cuba teka ini gambar siapa.... Siapa yang dapat meneka dengan tepat akan mendapat hadiah utama....  jeng... jeng... jeng...



Hadiah utama akan gua bagitau biler ader yang dapat meneka dengan tepat siapa pemilik muka nih.... Hahaha... Tengok betul-betul..... hahaha ...

Dulu gua ader publish beberapa set gambar gak... boleh semak kat sini dan kat sini gambar tue

7 comments:

  1. takder ker figura yang sebijik muka TGHH tu ..lagi cun dapat yg sama semua aspek fizikal ? Bukan ape, boleh gak buat dummy atau scapegoat ! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. din ayam - izat exist

      Delete
    2. Bhai/DeeDee Anonymous...

      Jawapan lu aderlah tepat..... Hadiah utama aderlah .... peluang bercuti bersama Rosmah Mansor (tajaan 1MDB) ... Hahaha

      Delete
  2. dulu ada soalan bodo yang sering di soal
    mana dulu telor dulu ka ayam dulu
    sampai buat kaji selidik
    itu lah manusia mudah dikelentong kalau dah bingong

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja