Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 February 2015

Gua Masih Mencari

Bhai/DeeDee semua...

Saper ader video Najib Razak berucap kat YPC ... Yang masa dier umumkan kematian Nik Aziz tue.. Kalo ader gua nak satu salinan.... Gua nak crop bahagian Najib Razak mengalirkan @ menitiskan air mata tue... Just sebelum dier baca Surah Al Fatihah tue... Kalo ader tolong habaq mai aaaa dalam komen...

Satu lagi yang gua carik aaaa... Gambar CCTV yang menunjukkan mangkuk ayun ntah mana tah yang dok cuba nak bakar keter Hatta Ramli...  Takder aper la... Cuma nak buktikan kepada kengkawan gua yang takkan la geng "ostad sampul" yang buat kerja tue... Takkan la kot... 

Macam la takkan la kot dok tak puas hati dalam meeting sampai pukul kengkawan sejamaah... Takkan la kot... Mesti ader kerja orang luar nih... Ini mesti kerja agen CIA... Ini mesti kerja orang lain... Bukan geng "UG" ... Geng UG nih geng kitab la... Geng ngaji... Takkan la buat kerja yang tak Islamik... Tak gitue...

Samer cam Nasharudin Mat Isa tue... Dier kan ker geng kitab... Dier kan ker "ostad" ... Takkan la dier buat kerja tak berfaedah sabotaj parti Islam yang dier masih lagi jadi ahli.... Hahaha... Lagipon selepas Nik Aziz meninggal dunia nih... MSU dah total dikuasai oleh geng depa.... Jadi tak susah mana lah nak endorse kan aper sajer....

Tanah kubur pon masih merah lagi tapi ader puak tak menyempat-nyempat... Aper daaa...

4 comments:

  1. aku duk cakap sorang2 almarhum tgna dah dak seronok lah puak UG/GU ni pasai orang yang paling kuat menentang UG ni almarhum sendiri.musuh tak semesti dari umno tapi dalam pas pun da.tentang bakaq reta dr hatta tu biaq lah pak polisi dan pakar forensik jalan siasiatan.hat tu aku xberani nak komen. tang UG tu aku rasa dah tak dak halangan lagi dah.tak payah duk berbisik2 lagi ngan umno.teruih terang saja la lagi baguih.biaq ahli akaq umbi yg tak wala' tau sapa depa ni.yang terwala' tu tak pa depa dah tau.perangai yahudi dah masuk dalam pas dah, hari ni bakaq reta sok bakaq rumah lak lepaih tu bunuh orang lak.

    ReplyDelete
  2. http://pecahpalakmikir.blogspot.com/2015/02/video-terhenti-ucapan-najib-bila-terima.html

    ReplyDelete
  3. 59:19. Dan janganlah kamu seperti orang-orang yang lupa kepada Allah, lalu Allah menjadikan mereka lupa kepada diri mereka sendiri. Mereka itulah orang-orang yang fasik.

    dalam hidup ada yang mencari jumpa apa yang dicari
    ada yang mencari tak jumpa apa yang dicari
    jangan lah mencari sampai lupa diri
    banyak rugi

    ReplyDelete
  4. https://www.youtube.com/watch?v=12XLZONQBJo

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja