Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 February 2015

Kalau Tidak Hadir Boleh Tak?

Bhai/DeeDee semua...

Just nak tanya nih.... Kalu tidak hadir boleh tak... Mana la tau pada tarikh tue kena kerja ka... kena standby ka.... bini bersalin ka.... orang tua sakit ka... atau anak kambing baru putus tali pusat ka.... Amacam.... Mana la tau kan.. kalu tak hadir nanti dikira PASMA la... Liberal la... nak gulingkan Presiden la.... Mana la tau....

Tak pon takut nanti akan dilabelkan "Syaitan", "Anjing" atau "Babi" ...... mana la tau..... kalu stakat dilabelkan "Barua", "Jebon" dan "Broker" itu kira dah biasa dah...... Tak heran pon...

Oh yer silap.... label-label tue semua nasihat ja bak kata Nik Amar... bukannyer maki hamun pun..... oooooo.... Baru gua tau...


אידיוט



2 comments:

  1. Laaa...tak tau pulak PAS pun ada geng Mat Rempit....takyah la berkempen untuk menyokong Hadi dan kumpulan ulamak bengong...... dah mula berkempen menjelang Muktamar...... Puak UG ni gila kuasa mengalahkan HAMNO....

    ReplyDelete
  2. Tak payahla guna ARC untuk bodek presideng..bukan semua ahli bersetuju dan bukan semua ahli terdiri dari ustaz2 cap ayam.. Tidak semua dalam PAS tu ulamak. Dan ulamak yang berwibawa sangat sukar selepas Almarhum TGNA. Apa jenis 'ulamak' yang syok mendengar maki hamun terhadap seteru @ ahli sendiri hanya utk kekalkan jawatan dunia dan jawatan pulak digunakan untuk cari harta? Ulamak dalam PAS ni pun dah ujudkan geng... macam mafia pulak rasanya.. nak cari macam marhum TGNA memang payah! Yang ada sekarang ni..kluk klek dan takda 'wisdom'..mungkin kerana syok dilambung oleh geng-geng dan ustaz perasan bagushhhh!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja