Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 February 2015

Anwar Ibrahim Perlu Dipenjara...

Bhai/DeeDee semua...

Pada gua aaa... Anwar Ibrahim perlu dipenjara ... Perlu disabitkan dan dikenakan hukuman... Hanya... Jika itulah caranya untuk menumbangkan Barisan Nasional... Hanya jika itulah caranya untuk mengetuk paku terakhir kepada keranda Barisan Nasional...

Tapi....

Tapi walaupun Anwar Ibrahim terpenjara dan efek yang besar berlaku dalam mengurangkan sokongan terhadap Barisan Nasional... Gua percaya Barisan Nasional akan tetap selamat.. Ini kerana akan ader jugak mangkuk-ayun yang tahap bangang nak mampus yang akan bagi talian hayat kat Barisan Nasional...

Hahaha... Kebangangan tue kekal bhai...  Sebab tue la BN tak pernah kiok selama nih... Hahaha... Sebab ader geng yang bangang ... Kalu dah sampai one to one ngan gol keeper yang dah tergolek dog pon tabley nak kasik gol... Memang la bangang... Hahaha...

Dan kebangangan ini kekal kat geng satu tue.... Lu orang pon tau saper yang gua maksudkan..., hahahaha

Ader paham ka?

UPDATE :

1. Nampak macam ader peluang kena kedalam Anwar Ibrahim nih.... Gaya hakim macam nak point kesitu ja...

2. Macam kena ja.... Macam kena ja.... Hahaha .... lagi lawak biler Hakim menyalahkan Doktor Pusrawi konon menyembunyikan fakta.... Hahaha... Tak payah tunggu lama-lama la... kalo mau sabitkan... sabitkan ja.... Hahaha

3. Yes.... Bersalah.... Maybe kena penjara 6 tahun (tiada sebatan pasai warga emas) .... dan akan ader Pilihanraya Kecil bagi Parlimen Permatang Pauh. Lim Kit Siang akan jadik Ketua Pembangkang sementara sehingga PRU14.

4 comments:

  1. Sebab tu seruannya pun dah makin lembut je nak berpadu. Akhlak pun dah terbarai, mcmne nak tunjuk keperibadian muslim. Kau ikut pilihanraya tapi taknak menang, buang masa je undi aritu. Yelah ahli biasa2 je, mana sama taraf, ada kasta lain. Hudud jadi mainan je, Umar RA pun sesuaikan keperluannya mengikut keadaan masyarakat. Bila dalam mesyuarat pun dah pandai mengeboo, melaknat kawan sendiri dan memukul, korang pun sama2 bungkus la PRU nanti. Korang la yg menzalimi diri sendiri sbb aku sokong sebelum ni pun atas dasar Islam yg diperjuangkan bukan wala' membabi buta. Janganlah buang duit korang masuk pilihanraya sbb tknk menang, lebih baik aku sedekah ke tempat lain.

    ReplyDelete
  2. bn sentiasa menang bukan semata2 masih ramai yg bangang, tp memang ada permainan kotor manipulasi PRU. antaranya persempadanan semula dan manipulasi jentera kerajaan utk bn.

    kita akan lihat sabah sarawak akan tambah kerusi parlimen walaupun penduduknya sekitar 100 org(contoh) dalam satu2 kawasan.

    sama seperti negara2 diktator timur tengah yg sedang berperang. semasa memerintah semua menang 90% ke atas, dicananglah 'rakyat menyokong penuh' mereka.

    hakikatnya manipulasi PRU, penipuan.

    ReplyDelete
  3. Yo bhai, yitu hakem2 ada dingar lu punya chakap; yitu Anwar sudah kina blakang maso; ta bley kasi free.. ha ha ha ha lu manyak pandai la bhai.. kasik tengok yitu opposition ada pandai ka mao spin ini Anwar punya cirita sama laen2 cirita (Ismael Sabri, Ahmad Maslan, IMDB, Hasan Malek dll).. ha ha ha ha kita dungar yitu Azemi Saat punya lagu kasik hepiiiiiiii yeayyyy

    ReplyDelete
  4. Walau apapun jangan beri TGHH jadi ketua pembangkang, orang mesra Umno ni bukannya boleh diharap. Nanti kena ikut suka dia nak bangkang atau tidak.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja