Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 February 2015

Kalaulah Hadi Awang Yang Dibicarakan

Kah Kah Kah.

Kalaulah Hadi Awang yang dibicarakan, pastinya Anwar Ibrahim akan sentiasa hadir di Mahkamah sampai ke penghujungnya. Ianya dibuat kerana Anwar Ibrahim perlu untuk memberikan sokongan moral kepada rakan sepakatan.

Kah Kah Kah.

Tapi nasib baiklah Anwar Ibrahim yang sedang dibicarakan, maka tidak perlulah Hadi Awang hadir untuk memberikan sokongan moral. Sebab Hadi Awang ada urusan yang lebih mustahak yang tidak boleh ditangguh-tangguhkan lagi.

Kah Kah Kah.

Begitu juga jika Lim Kit Siang kalau sedang dibicarakan, pastinya Anwar Ibrahim akan hadir berikan sokongan. Namun belum pasti Hadi Awang akan hadir kalau Lim Kit Siang yang sedang dibicarakan, hanya kerana Hadi Awañg ada urusan paling penting yang tidak boleh ditangguhkan.

Kah Kah Kah.

Begitulah akhlak pemimpin gerakan Islam. 

Pok Dee
Tanjung Jara, Dungun
Terengganu

11 comments:

  1. mmg macai pkr kaki fitnah dan maki hamun.........kesian kat anwar perjuangan berakhir dgn suram dan muram......semuanya gara2 blogger macai gatal tangan dan mulut buat fitnah dan onar sana sini menyebabkan rakyat semakin jauhkan diri dan tidak lg menyokongnya spt dulu. ini terbukti hanya sebahagian kecil shj yg bersamanya ketika perbicaraan. Wahai blogger2 yg membawa sial kamu ibarat dinosaur tua yg sudah tak berguna malah membawa kerugian kpd parti. Berhentilah kamu dpd menjadi blogger ! Berilah peluang kpd blogger muda bagi merintis perjuangan baru yg lebih menguntungkan.

    ReplyDelete
  2. Hadi pernah naik court sbb dakwaan fitnah ADUN PKR pasal pil kuda. Anwar ada hadir bagi sokongan??? Takde!

    ReplyDelete
  3. Bhai/DeeDee Anonymous 8.31 ...

    Hahaha..... Kalo nak tau kenapa Anwar Ibrahim tak hadir masa Hadi Awang kena bicara pasai kes feel khuda tue.... Hahaha... sebab Hadi Awang memang buat fitnah.... Kalo betul la Hadi Awang ader bukti dan fakta... kenapa dier tak brani nak publish dalam Mahkamah.... Hahaha....

    Beza antara kes difitnah dengan kes memfitnah pon lu tak tau.... kesian sungguh la Machai Rusila nih.... Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi tak hadir kes Anwar sbb Anwar memang meliwat!

      Delete
    2. Bhai Anonymous...

      Lu saksi kejadian tue ker? Hahaha... Kalu bukan... jangan memandai tuduh ja... jangan buat fitnah la bhai..... Aper la machai Rusila tak tau hukum hakam nih.... patut la... bos dier pon samer.... tuduh feel khuda takda fakta... hahaha

      Delete
    3. Bukan aku yang kata, mahkamah yang kata!

      Delete
    4. Bhai C++,

      Mahkamah dah buat keputusan, lu nak nafi apa lagi??

      Delete
    5. Mahkamah dan Hakim pun boleh dibeli. Inilah namanya Malaysia Darul Katun. Org kena liwat dgn rela hati bawak KY jelly utk diliwat berkali2 tapi tak kena penjara walau sekali. Hadi memfitnah dlm terang takdak sembunyi. Lu mmg sokong pemfitnah2.

      Delete
    6. kalau keputusan tak memihak dia, kata mahkamah kena beli. Kalau keputusan memihak dia, senyap jer...

      http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/mahkamah-tolak-saman-putrajaya-atas-himpunan-bersih-2012

      Delete
  4. Hadi Awang: Ikut suka dialah sama ada nak hadir atau tidak.

    Jika almarhum Ustaz Fadhil Noor masih hidup, gerenti datang jika tiada keuzuran.

    ReplyDelete
  5. hakim pun dah kata hadi awang fitnah. hakim kata bukan aku.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja