Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 February 2015

Malam Esok RON95 Naik Harga

Bhai/DeeDee semua...

Berapa agaknyer harga petrol pada 1 Mac 2015 aaa..... Sebab tengah malam esok RON95 akan naik harga.... Gua dapat maklumat akan naik dalam duaposen ... RM0.20 seliter..... Hahaha... malam esok boleh la kiter tengok pesta beratur kat stesen minyak.... Hahahaha

So... skarang nih gua nak tanya lu orang.... berapa patutnya harga minyak perlu naik kalo ikut Ahmad Maslan dan KPDNKK punya MOPS ....

Naik 5 sen?
Naik 7 sen?
Naik 10 sen?
Naik 20 sen?
Naik 30 sen?
Naik 40 sen?

Atau ..... Naik Antu ?..... hahahaha...

1 comment:

  1. Bangsa-T ME-layu di Negara yang terkenal dengan slogan1Malaysia ini bukan kah kaya raya. Terutama para penorka FELDA yang di alun kan dengan dendangan irama bahawa saham FGV akan terus melonjak selepas di apung kan. Itu pasal mereka menolak menifesto PR pada PRU yang lepas. Kalau di teliti bukan kah tujuan menifesto itu untuk membantu orang orang ME-layu yang sebenar nya masih miskin dan kekurangan dalam serba serbi.

    Elok lah kalau Mat Maslan menaik kan harga RON 95 RM10.00 seliter. Sekurang kurang nya boleh juga membena Hospital "BARU-a" di Pontian yang kelihatan semakin uzur. Itu pun kalau wang yang terkumpul tidak di joli sakan oleh puak puak yang sejak di lahir kan suka "MEMBAZIR".

    Saya kira kenaikan itu tidak membebankan para penorka FELDA, terutama yang bernama Talibi yang menjadi peneroka di FELDA Medoi kerana kepekatan darah nya yang berwarna biru. Pemilik darah yang berwarna demikian hidup mereka akan aman dan bahagia sejak "DULU, KINI dan SELAMA-nya". Kalau tak percaya berdamping lah dengan puak puak yang berdarah demikian, sudah pasti kita akan telopong mendengar bualan mereka.

    Ingat bahawa saham FGV sudah semakin merudum. Kemana kah kamu akan pergi setelah tanah yang di miliki di sita oleh pehak bank?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja