Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 February 2015

Teknologi Zina

Allah S.W.T telah menetapkan seorang bayi sewajarnya lahir dari hasil persenyawaan antara ibu dan bapa. Satu ibu dan satu bapa. Tidak ada dalam Al Quran yang menyatakan bahawa selayaknya seorang anak itu lahir dari persenyawaan banyak bapa atau banyak ibu. Perlakuan sebegini adalah zina. Nasab keturunan jadi kelam kelibut.

Walaupun anak yang dilahirkan itu cacat atau sihat. Semuanya adalah ketentuan Allah S.W.T. Tidak berhak bagi kita menolak atau mempertikaikan rezeki yang diberikan oleh Allah S.W.T.

Kini Britain telah membenarkan teknologi baru dalam perubatan yang pada pandangan saya adalah satu bentuk perzinaan. Teknologi zina kini memungkinkan satu benih lelaki dengan benih dua perempuan disenyawakan menggunakan IVF untuk menghasilkan anak yang cukup sel mitokondria nya. 

Ini semua kerja gila. Sama dengan teknik ibu tumpang. Sesat lagi menyesatkan. Nauzubillah.

Ini pandangan saya.
Sekian, Terima Kasih

Cik Min @ CM
Senawang, Negeri Sembilan


4 comments:

  1. Zna tu lain bro... xleh jatuh hukum gitu... klu jatuh hukum sbg anak tak sah taraf ya aku setuju

    ReplyDelete
  2. tidak kan sama dengan kaedah semula jadi
    manusia nak tunjuk pandai saja tapi las tesadai
    manusia diakhir zaman

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja