Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 June 2015

Kalaulah PAS Bertindak Sepantas Ini

,Bhai/DeeDee semua,...

Satu perkara yang paling gua menyampah dengan PAS semenjak gua jadi Ketua Pemuda PAS Kawasan XXXXXX XXXXX pada tahun 1997 dulu aderlah sikap pimpinan PAS yang suka melambat-lambat untuk mengadakan mesyuarat bagi membuat keputusan maha penting...

Selalunya bilee ader benda penting ja nak kena buat Mesyuaeat... Ader jer tak cukup korum... Orang ini sibuk la... Orang itu ader kat luar negara la... Last-last benda patut selesai minggu tue di drag sampai sebulan dua....

Dan la nih jugak... Walaupun dah sekat seminggu lebih Muktamar PAS tamat..... Mesyuarat untuk membincangkan usul yang kononnya MSU kena buat tue pon langsung ntah kemana tak tau biler nak buat... Tak kee macam gampang jee... Hampeh betul lar.... Cuba la belajar responsive sikit... Cuba tengok parti lain....

Tak payah jauh la... Cuba tengok parti sahabat nih.... Parti PKR.... Laju ja tindakan diorang....

Ini semua salah Mokhtar Senik..... Patut tangkap sajer Mokhtar Senik tue dan ikat kat tiang Jamrah... Jamratul-Uula .... Buat bahan senang kena baling ngan anak batu..... Hahahaha


Bilee tengok apa jawapan PAS... Nampak sangat bebalnyer sampai tabrani nak letak tarikh,... Hahahaha... Sebab seperti aper yang selalu gua katakan... Yang menang nih banyak jenis yang tau ceramah jer... Buat kerja failed... Hahahaha... Haron Din dan Hadi Awang pon ilang (gua tau diorang pi mana) sampaikan terpaksa la nampaknyer Mokhtar Senik yang terpaksa bawak usul dalam Parlimen.... Hahahaha





4 comments:

  1. Salam C++

    Yong suka sangat dengan perenggan terakhir ayat miker tu.

    Hahahahaha...

    Kita dah banyak bagi amaran. Tapi demer buat nohen jer. Konon mencari redha Allah. Boleh ke dapat redha Allah kalau kalah memanjang? Ponteng memanjang? Suka melewatkan2kan keputusan penting memanjang?

    ReplyDelete
  2. Apa sudah jadi dengan adik Hj Yahaya nih! Sebelum ini kenyataan yg dikeluarkannya boleh dikatakan bernas, tapi bila memihak kpd geng pil kuda dia pun sama tumpang sasau.

    ReplyDelete
  3. geng pil kuda kalah saman hadi Awang...insaflah..

    not taking action immediately is considered as an action..kenapa nak ikut cakap orang..they play politic ikut keperluan..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja