Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 June 2015

Kenapa Gua Tak Ambil Pot

Bhai/DeeDee semua...

Ramai kengkawan tertanya-tanya gua pasai aper gua tak ambil pot isu perang antara Mahathir Mohamed dengan Najib Razak.... Hahaha... Gua cuma gelak jer... Sebab pada gua buang masa layan drama bodoh yang dibuat oleh dua ekor mangkuk tue...

Hahaha...

Mahatnir Mohamed tibai Najib Razak pasai takmo nanti biler anak dier naik jadi PM... langsung tak ader aper yang tinggal lagi... sebab semua dah dilelong timbang kati oleh Najib Razak.... Tue jer sebabnyer... Bukan pasai Mahathir Mohamed nih prihatin sangat pon pasai kedaulatan dan kekuatan ekonomi negada..... Hahaha... Poodah la....

Najib Razak plak buat kerja giler sebab dier tahu dier takkan lama atas kerusi PM.... Jadi selagi mana boleh rembat... Baik rembat awal-awal... Nak jadi aper lepas tue biaq pi rakyat semua boleh tanggung... Kalo pon takder sekupang yang tinggal dalam kantong negara lepas Najib Razak dah takder jadi PM... lantak pi la.... Hahaha

Jadi.... Persoalannyer... Aper kejadahnyer Hadi Awang dok bekap Najib Razak sangat nih... Hahaha ... Dah bengong ker aper Hadi Awang nih? Aper pon pada gua... Semua tue jenis kaki tak hingat bahawa rakyat semua dah benci sama diorang... Diorang ingat aper dioranh buat rakyat nak sokong ker aaa... Hanya yang tolol jer akan sokong....

Hahaha.... Nasib baik la kat Malaysia nih bukan macam kat India.. Kalu tidak sure ader yang kojol kena bom.... Hahahaha....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja