Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 June 2015

Tak Payahlah Hadi Awang Balik ...

Bhai/DeeDee semua,,,

Gua rasa aaa.... tak payahlah Hadi Awang balik..... Dalam masa Parlimen sedang bersidang pon dier boleh hilang pi luar negara.... Nampaknyer kat luar negara tue lagi penting dari Malaysia.... so... tak payahlah Hadi Awang balik ....

Sedap nampaknyer ramen yang dimakan Hokage Hadi Awang San ... Hahaha


Sebab kalo balik pon sidang Parlimen untuk sesi nih dah abis...  So RUU Akta 355 sure tak boleh nak dibawak dalam sesi persidangan Parlimen kali nih.... Sesi depan pon gua berani cakap yang ianya takkan dibentangkan jugak..... Hahaha... Jadi terbaik la kalo Hadi Awang duduk la kat luar negara tue sana...

PAS tak perlukan Hadi Awang dah..... buat aper.... Baik la TITM yang lead.... sebab dier ader kat Malaysia la nih..... Hahaha.... Aper pon kerusi Hadi Awang tue boleh kasik kat Mokhtar Senik.... Hahaha... Kan ker idea Mokhtar Senik la yang berjaya menguatkan PAS sampai akan terbongkang lepas nih pada PRU14....

Aper .... lu orang ingat orang ramai nak undi PAS ker pada PRU14.... mimpi la wei nak dapat undi macam sebelum-sebelum nih.... Hahahaha.... mesti bungkus pinya..... Tambah lagi kempen underground sedang berjalan.... Tunggu masa jer akan nampak bijik benih menjadi tunas...... Hahaha.... Bye Bye Bebeh... hahaha

Oops..... Kajian "model" tue telahpon dihantar oleh Bos Besar Agensi untuk dinilai selepas solat Maghrib tadi.... Hahaha....  yang best tue.... hasil tulisan gua pon ader dalam laporan kajian "model" setebal 45 muka tue.... Hahaha .... terbaek dan detail.....

12 comments:

  1. TGHH nak mengusulkan hudud kat Jepung..

    ReplyDelete

  2. SEGERA

    SEGERA & SEGERAkan lah

    ALLAH suruh segerakan solat fardu apb shj MASUK wktu

    ...ALLAH suruh segerakan pngkebumian MAYAT apb sseorg mninggal dunia

    .....ALLAH suruh segerakan NIKAH apb anak gadis tlh dilamar

    ........ALLAH suruh segera selesaikan HUTANG apb sja mampu mlunaskannya


    JADI

    Apakah tujuannya bertangguh2

    ....brtangguh2 = berputar2 = berdolak-dalik = konar-Uturn = samar = keliru = akhirnya-GELAP


    Yg suka mngHASUT agar kita tangguh sesuatu-AMANAH penting itu tidak lain dan tidak bukan adalah Iblis dan juga Syaitan..

    ReplyDelete
  3. Itu sebabnya Dr Yusuf al-Qardawi berpesan sebagai khalifah di dunia ni kena seimbang antara urusan ketuhanan dan kemanusiaan. Jaga keutamaan juga.

    ReplyDelete
  4. Eh !!!!

    BUDAK BAHALOL INI ADA LAGI KE ????

    HABIS DUIT RKYAT BAYAR ELAON PONTENG

    KIRA HALAL KE ?????

    ReplyDelete
  5. Penggal depan Hadi boleh berlakon kena tahan dalam wad pula, supaya akta RUU 355 boleh ditangguhkan lagi. Penggal berikutnya pula, buat-buatlah ada konvokesyen cucu graduate tadika. Selanjutnya mintalah sesiapa merangkakan apa sahaja helah yg sesuai, janji akta RUU 355 itu asyik tertangguh sokmo, beres!!!

    ReplyDelete
  6. Perangainya sebijik macam yg disokongnya utk kekal PM. Bila sidang parlimen selalu ponteng. Kata pahlawan bugis darah bukan org biasa- hebat kono tetapi bila sidang parlimen hantar wakil aje takut kena soal oleh AP pembangkang. Apa punya pahlawan bugis? Telur dah kena pegang dgn minah minang kot? atau tak ada telur?

    Betul kata TT lebih baik Hj. Hadi tak payah balik terus................

    abuamir

    ReplyDelete
  7. this is all political maneuver by PAS..orang melayu akan Nampak DAP tak suka Islam..orang UMNO akan dilihat tak bersungguh menegakkan Islam..PAS dilihat sebagai parti paling Islamik..PKR dilihat sebagai parti yg masuk kandang lembu cakap lain, masuk kandang kambing cakap lain..kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete
  8. Kami tetap istiqamah dgn perjuangan islam di bawah pimpinan TGHHA walau dibenci oleh para kafirun dan munafiqun!!

    Tak lama lagi nak rayakan..? Diharap para munafiqun tidak seronok2 sgt asyik bertakbir kosong tanpa faham satu persatu keseluruhan makna takbir raya. Kawan2 kamu pun ada disebut dlm takbir raya tuh.. FAHAM??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha ha..cakap berbeli-belit, lari dari tugas tu duduk dalam golongan mana ye?

      Delete
    2. walaun ni pikir dia sorg je islam kot.....duk pk org lain tak mengaji bab islam...

      Delete
    3. Tak sedar ke munafiqun sebenar Hadi n geng ulamak jahat dlm Pas. FAHAM??

      Delete
  9. rimau tak makan rumput jangan risau
    lombu tak makan rumput ada kasi kacau
    kapia' tak suka hukum Islam sudah lama tau
    ada orang Islam tak mau hukum Islam sasau ka lahabau macam perangai abu lahab

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja