Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 June 2015

Tuduh Orang Dah Mati Bolehlah...

Bhai/DeeDee semua...

Bab nak tuduh orang dah mati nih bolehlah Mahathir Mohamed buat... Yer la orang dah mati... Mana boleh bangun balik nak jawab tuduhan... Giler ker aper... Hahaha....  Sebab itu pertuduhan Mahathir Mohamed nih pada gua hanya alasan nak selamatkan diri ja,... Nak divert pandangan orang... Nak tunjuk dier suci.... Hahaha

Macam celaka kan... Hahaha... Itu lagi ramai yang boleh percaya... Kalo orang UMNO yang percaya gua tak terkejut lagi... Tapi orang PAS pon ader yang percaya.... Hahaha... Lawak siot... Hahaha


1 comment:

  1. kalau sebab itu bagusla dia berani tegur tak kira sapa
    walaupun matde yang orang duk takut sangat kat dia masa ada bisa
    lani bisa dah tawar
    matde masa dah lama berlalu yang tinggal sikit saja lagi
    dulu ada orang kata tak perlu terima kasih pada nabi
    kalau macam tu kat matde nak terima kasih apa boleh belah la

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja